۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

افتتاح مرکز خدمات آواژنگ در استان کرمانشاه

به گزارش ICTPRESS ، این مرکز هفتمین دفتر رسمی ارائه خدمات آواژنگ پس از استان های تهران، شیراز، مشهد، خوزستان، اصفهان و تبریز به شمار می رود.
طی مراسمی که در هتل پارسیان کرمانشاه با حضور مدیران شرکت آواژنگ و نمایندگان فروش استان برگزار شد، این مرکز با سرپرستی جناب آقای مهرابی رسماً معرفی شد.
در ابتدای مراسم سرکار خانم قاسمی مدیر بازاریابی و روابط عمومی از زحمات چند ساله نمایندگان تشکر کردند و ضمن اعلام خبر افتتاح این مرکز جدید خدمات، اعلام کردند که این دفتر از سیزدهم فروردین سال 93 کاملا آماده پذیرش مشتریان است.
سپس فراهانی مدیرعامل شرکت خدمات آواژنگ درباره اهمیت بحث خدمات پس از فروش در میزان فروش و رضایت مشتریان صحبت کردند. طبق گفته ایشان، در سال 92 حدود 94 هزار قطعه توسط تمامی مراکز خدمات شرکت آواژنگ پذیرش و سرویس داده شده است که 4 هزار طقعه مربوط به مناطق غربی کشور بوده اند. که از این پس این خدمات در مرکز کرمانشاه به عنوان نماینده مناطق غربی ارائه خواهد شد.
در ادامه سرکار خانم حنیفی، مدیر شعب خدمات درباره تاریخچه، دیدگاه ها و اهداف مراکز خدمات آواژنگ صحبت کردند و هدف اصلی این بخش را جلب رضایت کامل مشتریان از خرید محصولات تحت گارانتی آواژنگ اعلام کردند. سپس توضیحات خلاصه ای راجع به تمامی مراحل پذیرش تا تحویل کالا در مراکز خدمات توسط ایشان ارائه شد.
نکته قابل توجه این بود که مرکز خدمات کرمانشاه نیز مجهز به دستگاه های تعمیر BGA است که از این رو تمامی خدمات مربوط به تعمیر مادربرد در همین مرکز صورت خواه گرفت. در پایان مدیران فروش کالاهای گیگابایت و اپسون نیز دقایقی با حاضرین صحبت کردند و جلسه پرسش و پاسخ نیز انجام گرفت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

67739