۱۴۰۳ یکشنبه ۰۹ اردیبهشت

حمایت 129 میلیارد ریالی از محققان نانو

به گزارش ICTPRESS، این ستاد در سال گذشته ( از فروردین تا دی ماه سال گذشته ) این مبلغ را به محققان فناوری نانو ارائه کرد.
همچنین این ستاد در اسفندماه سال گذشته مبلغ 12 میلیارد ، 324 میلیون و 800 هزار ریال را به بیش از 1600 محقق فناوری نانو پرداخت کرد.
این حمایت ها مربوط به افرادی بود که درخواست حمایت تشویقی آنها تا آخر دی ماه 1392 در ستاد فناوری نانو ، تایید شده و مشکلی برای پرداخت مانند اشکال در شماره حساب ، شرکت نکردن در کنگره های مورد تایید ستاد و ارایه مقاله نداشتند.
ستاد ویژه فناوری نانو اعلام کرد که این حمایت های مالی شامل ارایه پنج میلیارد و 180 میلیون ریال برای نگارندگان 329 مقاله آی اس آی، ارایه سه میلیارد و 72 میلیون ریال برای نگارندگان 533 پایان نامه کارشناسی ارشد (دانشجو) با ،پرداخت یک میلیارد و 456 میلیون ریال برای نگارندگان 510 پایان نامه کارشناسی ارشد (استاد راهنما) ، ارائه بیش از یک میلیارد ریال برای 87 پایان نامه دکتری (دانشجو) ، ارایه 665 میلیون ریال برای 84 استاد راهنمای پایان نامه های ، 148 میلیون ریال برای 27 مقاله علمی پژوهشی ، پرداخت 85میلیون ریال برای 17 مقاله ارایه شده در کنگره خارجی و موارد دیگر بوده است .
همچنین مرحله دوم حمایت تشویقی از پایان نامه ها مربوط به افرادی است که در چهاردهمین همایش دانش آموختگان نانو، نهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران و سومین و چهارمین دوره توانمند سازی سرمایه های انسانی فناوری نانو شرکت کرده اند .
تمامی فارغ التحصیلان رشته های فناوری نانو برای دریافت بخش دوم حمایت تشویقی ملزم به شرکت در یکی از همایش های مورد تایید ستاد هستند. این همایش ها توسط انجمن های علمی و با حمایت ستاد برگزار می شوند و دانشجویان باید علاوه بر ارایه مقاله در همایش ،در کارگاه های برگزار شده توسط ستاد نیز شرکت کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

54394