۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

خدمات متنوع کیف پول الکترونیکی در صورت تایید بانک مرکزی در دسترس عموم قرار می‎ گيرد

به گزارش ICTPRESS به نقل از سيتنا، "دیاکو نوروزی" در خصوص زمینه فعالیت "جیرینگ" در ایران، گفت: جیرینگ با هدف تسهیل در پرداخت از طریق تلفن همراه یا همان mobile payment پا به عرصه‎ وجود گذاشت؛ چراکه این شرکت ایده اصلی کیف پول الکترونیکی را مد نظر داشت و به دنبال گسترش فرهنگ کیف پول الکترونیکی در میان مردم بود.
وی، ادامه داد: در حال حاضر بانک‎ها پیرو قوانین بانک مرکزی مشغول ارائه‎ خدمات به مردم هستند و ما به دلیل داشتن یک فضای گسترده‎ اپراتوری که در پشت کار داریم، به دنبال ارائه‎ سرویس و خدمات به روش پرداخت از طریق تلفن همراه یا همان mobile payment بودیم و در راستای ارائه‎ این خدمات به این مقوله وارد شدیم.
نوروزی خاطرنشان کرد: از آن جایی که بحث پرداخت از طریق تلفن همراه، مبحث نسبتا تازه‎ای در مقوله‎ پرداخت به شمار می‎رود، بانک مرکزی  در پی تدوین آیین نامه‎ای با عنوان سپاس بر آمد تا این کار با سرعت بیشتری به انجام برسد، اما چون تدوین این آیین نامه مدت زمان زیادی به طول انجامید و ما نمی‎توانستیم کسب و کارمان را معطل کنیم برای ارائه‎ خدمت به مردم نسبت به فروش شارژ برای تلفن های اعتباری همراه اول و کدهای USSD در بازار اقدام کردیم.
وی، در خصوص سرویس‎ها و خدمات جیرینگ که در حال حاضر به مشتریان ارائه می‎شود، افزود: در حقیقت ماموریت جیرینگ در حال حاضر فروش شارژ تلفن های اعتباری همراه اول و ارائه‎ بستر USSD در حوزه‎ پرداخت است، ولی همچنان به دنبال این هستیم تا در اولین فرصت بعد از اینکه توافقاتمان با بانک مرکزی به نتیجه رسید خدمات متنوع خود را از طریق کیف پول الکترونیکی وارد بازار كنیم و این خدمات را دسترس عموم قرار دهیم.
وی در ادامه گفت: غیر از این دو فعالیت، در حال حاضر مشغول طراحی مدل‎های تجاری جدید در حوزه‎های پیشرفته فناوری پرداخت هستیم. در این راستا تجارت از طریق موبایل و یا همان Mobile Commerce  شاخه‎ی اصلی فعالیت ما است که شاخه‎ای از دانش است که روی روش زندگی مردم جامعه سوار شده است و وابسته به تمایل و گرایش مردمی است. از این رو ما به دنبال متدهای جدید برای پرداخت از طریق تلفن همراه هستیم.
پروژه های خیلی زیادی را هم در دستور کار داریم و در حال انجام کارهای مربوط به این پروژه ها هستیم.
معاون بازاریابی جیرینگ در پایان تاکید کرد: در همین راستا مدل‎های درآمدی کسب و کار را نیز استخراج کرده‎ایم و امیدواریم در اولین فرصت این پروژه‎ها را راه‎اندازی کنیم.

نظرات : 0

ثبت نظر

81900