۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

ایسوس دو لپ تاپ ، تبلت ویندوزی ارزان قیمت را به بازار می فرستد

به گزارش ICTPRESS ، این کار به خاطر ارزان شدن نسخه نهایی محصول موجب افزایش فروش و در نتیجه سود بیشتر شرکت های تولید کننده خواهد بود. در چند روز گذشته خبرهایی از تبلت های گمنام چینی که خواهان این نسخه از ویندوز ارزان قیمت هستند منتشر شد . ایسوس هم دست به کار شده و دو مدل از سری تبدیل شونده های T100 خود را با ویندوز جدید مایکروسافت عرضه کند .
اولین مورد از این محصولات لپ تاپ/تبلت ، ترانسفورمر بوک T100TAM است که از چیپ پردازنده اینتل اتم Z3775 بهره خواهد برد؛ دقیقا مشابه همان مدلی که در مدل اصلی T100 و همچنین T200 در راه ایسوس یافت می‌شود. و زمان ورود این ترانسفورمر با توجه به مجوز FCC نباید چندان دور باشد .
نسخه بعدی که با این ویندوز و مشخصات تقریبا مشابه عرضه خواهد شد ، ترانسفورمر بوک T100TAF خواهد بود که از چیپ پردازنده اینتل اتم Z3735G استفاده خواهد کرد که عملکردی نیبتا پایین تر از مدل قبلی داشته و فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی داشته که در حالت توربو تا ۱.۸۳ گیگاهرتز خواهد بود همچنین این مدل به جای استفاده از دو گیگابایت رم مدل قبل فقط دارای یک گیگابایت رم  خواهد بود .
به جز اختلاف در پردازنده و رم سایر مشخصات در هر دو مدل یکسان بوده و عبارتند از : صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ، خروجی HDMI ، وب کم و USB3 . این مدل همچنین از وای فای هم پشتیبانی می کند و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته قیمتی در حدود ۳۸۸ دلار خواهد داشت .
اگر شما هم علاقه مند به داشتن یک مدل از این ترانسفورمر ها را داشته باشید باید تا زمان ورود این محصول به بازار و مشخص شدن قیمت فروش آن در سایر کشور ها منتظر بمانید .

نظرات : 0

ثبت نظر

21331