۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

گلکسی نوت ۴ با نمایشگر ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد!

به گزارش ICTPRESS ، گلکسی نوت ۴ کمی کوچکتر از تصورات قبلی و به نمایشگری ۵.۵ اینچی ( نظیر گلکسی نوت ۲ ) مجهز خواهد شد.
تا امروز تمام شایعات حکایت از سایز ۵.۷ اینچی گلکسی نوت ۴ سامسونگ داشتند اما این منابع چینی تاکید بسیاری بر سایز ۵.۵ اینچی این فبلت دارد.
طبق شایعات نمایشگر گلکسی نوت ۴ چهار برابر مدل قبلی خود کیفیت داشته (QHD یا ۲,۵۶۰x 1,440 پیکسل) و از تراکم ۵۳۴ پیکسل در هر اینچ برخوردار است.
در بخش پردازنده انتظار می رود که گلکسی نوت ۴ در دو نسخه تولید شود.
یکی شامل اسنپ دراگون ۸۰۵ با یک چیپ گرافیکی Adreno 420 می‌شود و دیگری با یک اگزینوس ۸ هسته ای مجهز به یک پردازنده گرافیکی ARM Mali-T760.
گذشته از پردازنده‌ها، هر دوی این مدل‌ها با سه گیگابایت رم، ۳۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های عقب و جلوی ۱۶ و ۳.۶ مگاپیکسلی و در نهایت اندروید ۴.۴.۳ تولید خواهند شد.
در مورد دوربین، استفاده از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی (ساخت سونی) و مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال محتمل است.البته برخی شایعات هم از احتمال استفاده از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Isocell  به جای سنسور سونی خبر می دهند.
ویژگی جالبی که ممکن است سامسونگ در این مدل به کار ببرد، استفاده سنسور UV برای تنظیم نور صفحه نمایش و کاهش میزان خستگی چشم کاربر در شرایط محیطی مختلف است! سنسور UV میتواند در کارکرد دقیق تر لوازم پشیدنی هوشمند نیز مفید واقع شده و در ضمن کاربر را از شرایط نوری محیط نیز بیشتر آگاه کند.
البته در نظر داشته باشید که تمامی این موارد تنها شایعات اولیه درباره این گوشی هستند و شاید از همین حالا استفاده از سنسور UV کمی خنده دار به نظر برسد (البته از سامسونگ استفاده از سنسور های عجیب و غریب مختلف بعید نیست!).

نظرات : 0

ثبت نظر

95450