۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی، بهترین راه حل گرمای تابستان

به گزارش ICTPRESS ، این سیستم‌ها توسط "مهندسی سیستم‌های تهویه مطبوع" ساخته می‌شوند که کارخانه‌ای مهم و بخشی از مجموعه کارخانجات ال‌جی است. کارخانجات ال‌جی که در کره جنوبی واقع شده در تولید لوازم برقی مصرفی همواره پیشگام است و تولیدات آن از جمله سیستم‌های تهویه مطبوعش شهرت جهانی دارند. محصولات ال‌جی به واسطه طراحی خاص، کیفیت برتر، فناوری مبتکرانه و تنوع فراوان محبوبیت خاصی دارند.
سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی نیز از این حسن شهرت در تمام جهان بهره می‌برند.این محصول ال‌جی غیر از فناوری هوشمند و خلاقیت‌های شگفت انگیز، شهرت خود را مدیون کارائی بالا و قابلیت اعتماد هستند. این سیستم‌ها به دو بخش محصولات تجاری و خانگی تقسیم می‌شوند. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تجاری و صنعتی ال‌جی دارای کیفیت و دوام بالائی بوده و سیستم‌های خانگی آن نیز دست کمی از سیستم تهویه مطبوع تجاری و صنعتی‌اش ندارد.
تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خانگی ال‌جی علاوه بر خلاقیت، تنوع فراوانی دارند. سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی ال‌جی شامل تهویه مطبوع اسپلیت، تهویه مطبوع پنجره‌ای و کولرهای گازی و بسیاری از انواع مختلف سیستم‌های تهویه مطبوع می‌شود.
امروزه دستگاه تهویه مطبوع اسپلیت، معروف‌ترین نوعی است که برای استفاده خانگی به کار می‌رود. در برخی از نقاط جهان مانند سنگاپور که هوای گرم و مرطوب دارند، تقریباً 90 درصد از خانه‌ها به سیستم اسپلیت مجهز هستند. سیستم تهویه مطبوع اسپلیت در واقع نوع پیشرفته دستگاه تهویه مطبوع پنجره‌ای است . دستگاه تهویه مطبوع پنجره‌ای مانند جعبه‌ای است که تمام اجزای تهویه کننده را درون خود جای داده است، بنابراین وقتی این سیستم شروع به کار می‌کند دمنده و کمپرسور صدائی را ایجاد می‌کنند که برای کسانی که خواب سبکی دارند و با کمترین صدا آزرده می‌شوند، خوشایند نیست.
ال‌جی در تلاش برای جلب رضایت مشتریان خود با استفاده از خلاقیت و ابتکار در فناوری، اقدام به جایگزین نمودن سیستم‌های تهویه مطبوع پنجره‌ای قدیمی با اسپلیت‌های جدید كرد که علاوه بر حذف صدای مزاحم، طراحی فریبنده آن به زیبائی دکوراسیون منزل خواهد افزود.
برای حل مشکل، طراحان ال‌جی سیستم تهویه مطبوع اسپلیت را ارائه دادند که در عوض جای دادن همه اجزاء در یک قاب جعبه‌ای شکل که شامل کمپرسور نیز بود، از دو واحد جداگانه بهره می‌برد که در واحد خارجی آن کندانسور خارجی و کمپرسور قرار دارد و واحد داخلی آن فن کوئلی است که دمنده را در خود جای می‌دهد. بنابراین واحد خارجی جائی بیرون از ساختمان نصب شده و واحد داخلی درون منزل قرار می‌گیرد. این دو واحد از طریق لوله مسی به هم مرتبط می‌شوند.
با سیستم اسپلیت صدای اجزای مکانیکی کاملاً حذف شده و صدای دمنده نیز به حداقل ممکن رسیده است تا مصرف کنندگان خوابی آرام را تجربه کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

37643