۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

تبلت/لپ تاپ سه در یک MSI S100 معرفی شد

به گزارش ICTPRESS ، این دستگاه در واقع یک تبلت هیبریدی مجهز به ویندوز ۸.۱ است که به لطف کیبورد و کاور محافظ مخصوص خود می تواند نقش یک لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ را هم بازی کند.
S100 دارای یک صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل است که قابلیت پشتیبانی از لمس ۱۰ انگشت را دارد. پردازنده آن اینتل Bay Trail Z3740D چهار هسته ای ذکر شده که دو گیگابایت رم و یک باتری ۷۵۰۰ میلی آمپرساعتی لیتیوم پلیمری آن را همراهی می‌کند.
در لیست مشخصات این دستگاه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک میکرو اس‌دی افزایش‌دهنده حافظه نیز دیده می‌شود. دوربین جلو و عقب S100 هر دو ۲ مگاپیکسلی است و به وایرلس N و بلوتوث ورژن ۴ مجهز شده است.
یک پورت mini HDMI 1.4a نیز برای ارتباط با تلویزیون در S100 پیش‌بینی شده است.
شمایل و جزئیات سخت‌افزاری همگی دال بر قیمت ارزان این محصول هیبریدی دارد، هر چند هنوز قیمت و ایضا زمان معرفی این محصول از سوی MSI اعلام نشده است.
در مقام مقایسه شبیه‌ترین محصول به S100 را می‌توان در سری دستگاه‌های Aspire شرکت ایسر جستجو کرد. محصول سه در یک ایسر با نام Aspire Switch 10 در ماه مارس معرفی و قیمتی ۳۸۰ دلاری برای آن پیشنهاد شد که در بالاترین مدل به ۴۳۰ دلار می‌رسید. محصول ایسر همچنین دارای صفحه‌نمایشی LED با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل و پردازنده اندکی قوی‌تر اتم Z3745 خواهد بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

64611