۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

تخفیف ویژه به اعضای سازمان نصر برای حضور در "هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان"

به گزارش ICTPRESS ، براساس اعلام ستاد برگزاری "هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان"، هزینه حضور در این همایش برای افراد عادی 8 میلیون ریال و برای اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شامل شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، مشاورین و افراد حقیقی با 50 درصد تخفیف مبلغ 4 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

اساتید دانشگاه و دانشجویان نیز از 70 درصد تخفیف بهره‌مند هستند و برای حضور در همایش مبلغ 2 میلیون و 400 هزار ریال می‌پردازند.
برای شرکت در نخستین "هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان"، لازم است کلیه‌ متقاضیان فرایند ثبت‌نام الکترونیکی را از طریق وب‌سایت همایش تکمیل، هزینه‌ شرکت در همایش را به‌صورت الکترونیکی پرداخت و یک قطعه عکس و تصویر کارت ملی یا شناسنامه‌ خود را نیز به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه ارسال کنند. ‌
براساس اعلام ستاد برگزاری این همایش، برای اقشار و گروه‌های مختلف شرکت‌کننده در نخستین "هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان" سهمیه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.این سهمیه‌ها برای اساتید دانشگاه و دانشجویان 300 ، برای اعصای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور 600 و برای سایرین 300 نفر است.
همایش هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان با محور اصلی "اینترنت، پیشران توسعه‌ی اقتصادی" در موضوعات متعدد از جمله امنیت و حریم خصوصی، نقش دولت در توسعه‌ اینترنت، روندهای فناوری، محتوای پارسی، وضعیت ایران بعد از لغو تحریم و انتظارات جوانان، در روزهای 8 و 9 شهریور ماه با هماهنگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی تهران برگزار خواهد شد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به سایت این همایش به نشانی "pictweek.ir"مراجعه کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

91314