۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

دکتر واعظی با کاشت یک اصله درخت، هفته منابع طبیعی را گرامی داشت

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم که با حضور مهندس خسروی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس راسخ معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی، دکتر  براری معاون پارلمانی وزارت ارتباطات و مهندس سبوحی قائم مقام سازمان تنظیم مقررات برگزارشد، دکتر واعظی با کاشت یک اصله درخت، هفته منابع طبیعی را گرامی داشت.
در این مراسم دکتر واعظی به اثرات زیست محیطی گسترش  ICT در کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: همه ما باید با سرسبز نگه داشتن محیط کار و زندگی در کاهش آلودگی هوای شهر، موثر باشیم .
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون 1000اصله درخت در محوطه پردیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کاشته شده است، افزود: سرسبزی در محیط کار و بهبود روحیه همکاران، بهره وری را ارتقا خواهد داد.
واعظی بر برنامه ریزی برای کاهش خطرات زیست محیطی تاکید کرد و ادامه داد: طبیعت و فضای سبز یک نیاز بشری است که نمی توان آن را نادیده گرفت و نوعی سلامت بصری را به دنبال دارد.
در این مراسم ازباغبانان خدمت گزار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد و وزیر ارتباطات و معاونان هرکدام یک اصله درخت کاشتند.

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

20793