۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

رئیس مرکز نوآوری پست خبر داد: شرکت ملی پست به مناسبت روز پژوهش 2 رویداد برگزار می‌کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و رئیس مرکز نوآوری این شرکت از برگزاری دو رویداد ویژه هفته پژوهش و فناوری با عناوین همایش فناوری های نوین در عرصه پست و تجارت الکترونیک و نشست هم اندیشی فناوری های نوین پستی در روزهای یکشنبه 27 آذر و سه شنبه 29 آذر خبر داد. 

 

 
رئیس مرکز نوآوری پست با بیان اینکه در همایش فناوری های نوین در حوزه پست و الکترونیک است از استارتاپ ها و شتاب دهنده های عضو مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته دعوت شده است، گفت: هدف در این همایش این است که محورهای نیازمندی های فناورانه و نوآورانه شرکت ملی پست را با شرکت ها در میان بگذاریم تا پیشنهادات خود را در خصوص این طرح ها ارائه کنند.
وی ادامه داد: در این همایش گزارشی از عملکرد و پیشرفت اقدامات مرکز نوآوری پست و کارگروه ویژه بررسی ایده های فناورانه و دانش بنیان شرکت ملی پست به شرکت ها ارائه خواهد شد. 
قادری با اشاره به برگزاری این رویداد روز یکشنبه بیست و هفتم آذرماه در سالن مهر مرکز تجزیه ومبادلات پست کشور افزود: در این رویداد یک روزه ضمن ارائه گزارش و سخنرانی های مربوطه، تور بازدید از مرکز مبادله پست و سیستم سورتینگ هوشمند برای شرکت های دانش بنیان و فناور اجرا خواهد شد. 
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست همچنین از برگزاری نشست هم اندیشی فناوری های نوین پستی با حضور مدیران ارشد این شرکت و با دعوت از روسای پارک های علم و فناوری مراکز رشد دانشگاه های سراسر کشور در روز سه شنبه بیست و نهم آذر ماه به صورت حضوری و مجازی خبر داد.
رئیس مرکز نوآوری پست اضافه کرد: در طرح شتابدهی پست تاکنون 78 تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ها و مراکز رشد منعقد شده است از این رو در این نشست ضمن گفتگو پیرامون چگونگی ایجاد تعامل و ارتباط مستقیم با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری و ساختاری که ایجاد شده است پیرو تفاهم نامه هایی که قبلا منعقد شده است می خواهیم وارد گام اجرائی شویم .
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند این رویدادها را از اتاق ابری 110 سامانه ویدئو کنفرانس شرکت ملی پست به نشانی http://VCI.POST.IR با رمز ورود 1234 به عنوان میزبان از ساعت 9 تا 12 دنبال کنند.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

94322