۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

نمایشگاه CES2023: نگاهی به عجیب‌ترین فناوری‌ها

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نمایشگاه "لوازم الکترونیک مصرفی" (CES) جایگاهی برای رقابت تولیدکنندگان دستگاه‌هایی عجیب است که ترکیبی ‌از فناوری‌ها را به نمایش می‌گذارند. در این مطلب قصد داریم چند مورد از عجیب‌ترین فناوری‌های تاکنون ارائه شده در نمایشگاه CES امسال را به شما معرفی کنیم.

 

 


ابزار COSMECHIP به شما امکان می‌دهد محصول مراقبت از پوست خود را در خانه تهیه کنید

یکی از عجیب‌ترین نوآوری‌هایی که در CES امسال به نمایش گذاشته شد، COSMECHIP است. این یک ابزار زیبایی برای استفاده در خانه است، این ابزار، یک لوازم آرایشی مراقبت از پوست را در محل تولید می‌کند تا مشکلات پوستی مشتری را به سرعت برطرف کند.

 

 


فناوری Cotons Sense 1 مالکان را از سلامت حیوان خانگیشان آگاه می‌کند

 

قلاده سگ هوشمند Cotons Sense 1 ادعا می‌کند که می‌تواند با اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت سلامت یک سگ به صاحب و دامپزشکش، عمر او را افزایش دهد. این قلاده چند سنسوری سیگنال‌های زیستی سگ را اندازه‌گیری و نظارت می‌کند. سپس آن اطلاعات را با استفاده از یک سیستم هوش مصنوعی برای تشخیص ناهنجاری ‌ها و تشخیص علائم هشدار اولیه بیماری احتمالی تجزیه و تحلیل می‌کند.

 

 


فناوری Contact Glove به طور خاص برای گیمرهای واقعیت مجازی طراحی شده است

 

Contact Glove برای گیمرهای واقعیت مجازی ایجاد شده است. سازندگان آن ادعا می‌کنند که Contact Glove اولین کنترل‌کننده واقعیت مجازی لمسی در جهان است که از میکرو کویل‌ها برای ارائه بازخورد لمسی استفاده می‌کند. با کمک ویژگی‌های Contact Glove، کاربران می‌توانند بدون نگه داشتن کنترلرهای عظیم یا پوشیدن دستکش‌های حجیم، حس متفاوتی را در حین بازی تجربه کنند. 

 

 


XHRO به شما کمک می‌کند تا همیشه بر بدن خود نظارت کنید

 

اولین و کوچکترین دستگاه نظارت بر بدن ۲۴ ساعته جهان، XHRO نام دارد و از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای بررسی ساعت زیستی و پرده‌برداری از سیستم پیری استفاده می‌کند. XHRO ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند عملکرد فیزیکی و شناختی خود را با کمک به کاربران برای درک بهتر ساعت بیولوژیکی خود از تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط این ابزار، از جمله داده‌های مربوط به پویایی‌های عصبی، قلبی عروقی و متابولیک، افزایش دهند. پوشیدن این دستگاه آسان است و ظاهری شبیه هدفون دارد، اما از حسگری در پشت گردن برای جمع‌آوری اطلاعات ضروری از کل بدن استفاده می‌کند.

 


HealthyVerse می‌تواند با تصویربرداری از ناخن‌ها، میزان سلامتی شما را تشخیص دهد

 

 

یک پک بهداشتی پیشرفته به نام HealthyVerse از تجهیزات تصویربرداری و یک الگوریتم هوش مصنوعی یادگیری عمیق برای استخراج ۱۸ بیماری و علائم کمبود تغذیه از ناخن‌ها برای پیش‌بینی وضعیت فعلی سلامت فرد استفاده می‌کند. HealthyVerse همچنین روش جدیدی برای مدیریت شاخص‌های سلامت ارائه می‌کند. ظاهراً متخصصان می‌توانند از اطلاعات جمع‌آوری شده سلامتی برای ایجاد یک برنامه غذایی سفارشی برای هر کاربر استفاده کنند. تجزیه و تحلیل این روند می‌تواند به شناسایی کمبودهای تغذیه‌ای و بی‌نظمی‌های سلامتی کمک کند و از استفاده بیش از حد یا استفاده نادرست از غذاهای سالم و مکمل‌های غذایی جلوگیری کند.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

78914