۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

مدیرعامل هلدینگ فاخر: اکوسیستم پلتفرمی یک ضرورت است + فیلم

ICTPRESS - مدیرعامل هلدینگ فاخر گفت: یکی از مهمترین ضرورت‌های زندگی بشر در عصر حاضر که از دنیای پیش از دیجیتال وارد مفاهیم دیجیتال شده‌ایم و به سرعت به سمت مفاهیم پسادیجیتالی می‌رویم، مفهوم CHANGE و تغییر است؛ درحال حاضر این تغییر، دیگر یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است و مهمترین قسمت این تغییر، پارادایم change است که باید اتفاق بیافتد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فابانیوز، مدیرعامل هلدینگ فاخر که عضو کمیته علمی نشست تاب‌آوری در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران است، در خصوص فعالیت‌های این هلدینگ اظهار داشت: هلدینگ فاخر با هدف توسعه شبکه ارزش صنعت پست لجستیک در اواسط سال ۹۶ تاسیس شد.

رضا سمیع زاده با بیان اینکه ما تقریبا در همه زمینه‌های "logistic courier" اعم از شهری، بین شهری و بین المللی فعالیت می کنیم، افزود: در زمینه “میدمایل” ما شرکت هایی را داریم که عمده فعالیتشان هاب است. شاید با مدلی که ما در ایران کار می کنیم این اتفاق مرسوم نباشد و جزو نوآوری‌ها محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: هلدینگ فاخر از جمله شرکت‌های "IT-base" است و مجموعه‌های فین‌تکی خودش را دارد؛ حدود ۱۵ شرکت زیرمجموعه هلدینگ فاخر هستند که از شرکت های بسیاربزرگ تا شرکت‌های استارتاپی با این مجموعه فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل هلدینگ فاخر در ادامه گفت: یکی از مهمترین ضرورت‌های زندگی بشر در عصر حاضر که از دنیای پیش از دیجیتال وارد مفاهیم دیجیتال شده‌ایم و به سرعت به سمت مفاهیم پسادیجیتالی می‌رویم، مفهوم CHANGE و تغییر است؛ درحال حاضر این تغییر، دیگر یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است و مهمترین قسمت این تغییر، پارادایم change است که باید اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه این تغییر پارادایمی که گفته شد، در هلدینگ فاخر رخ داده و معتقدیم که ما دیگر در یک دنیای رقابتی و همکاری صرف زندگی نمی‌کنیم، افزود: به لغتی با عنوان "competition" و "cooperation"، علاقه دارم که به معنی همکاری رقابتی یا رقابت همکارانه است؛ باید یاد بگیریم که در یک دنیای پلتفرمی همه چیز به اکوسیستم‌های پلتفرمی تبدیل می‌شود و در این دنیا پلتفرمی که مباحث تکنولوژیک آن "IoT" و "smart contract" خواهد بود، این دو عامل تاثیرگذار هستند.

سمیع زاده همچنین برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران را برای این اکوسیستم مفید دانست و گفت: برگزاری این رویداد همواره جزو اتفاقات خوب در کشور ما بوده و امیدواریم با کیفیت خوب و رو به پیشرفت ادامه داشته باشد.

گفتنی است، نشست «پخته مثل سنگ شو، الماس باش» که ۲۰ دی در جریان نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار خواهد شد، به تجربه زیسته کسب و کارها در عرصه تاب‌آوری در زمان شرایط سخت و بحران‌ها می‌پردازد.

نظرات : 0

ثبت نظر

51973