۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

تجربه زیسته کسب‌و‌کارها در عرصه تاب‌آوری

ICTPRESS - نشست تخصصی «تجربه زیسته کسب‌و‌کارها در عرصه تاب آوری» روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در جریان برگزاری نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، سروش سردشتی مدیرعامل هلدینگ توسعه اقتصادی موجان در نشست تخصصی «تجربه زیسته کسب‌و‌کارها در عرصه تاب آوری» که روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، با بیان اینکه موضوع تاب‌آوری در همه حوزه‌ها از جمله اقتصاد مسأله مهمی است، اظهار داشت: امروز در دنیا موضوع تاب‌آوری با مسأله مدیریت تغییر و نوآوری گره خورده است. از این رو ما باید بدانیم برای تحقق اهدافمان، موضوع مدیریت شایسته همراه با تاب‌آوری مکمل یکدیگر هستند.

وی افزود: امروز موضوع تحریم‌های داخلی مسأله مهمی است و بدون شک اگر به آینده امید نداشته باشیم نه تنها تحریم متوقف نمی‌شود بلکه تولید هم متوقف خواهد شد از این رو باید قهرمانان زمانه خود را بشناسیم و قدر آنها را بدانیم چراکه ممکن است آنها به مرز تاب‌آوری برسند.

در ادامه این نشست شکرائی مدیرعامل گروه داده‌ورزی جویا با بیان اینکه در دنیا رقابت‌ها بسیار جدی است و اگر در دایره رقابت نباشید حذف خواهید شد، تصریح کرد: در بحث فناوری دیجیتال ما همواره سعی کردیم بهترین خدمات را ارائه دهیم بنابراین با فروش سازمانی خوب در روسیه میزان تاب‌آوری خود حفظ کردیم و وضعیت خوبی در اختیار داریم.

شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ با بیان اینکه در موضوع تاب‌آوری باید بسیاری از مشکلات و مسائل مربوط به رهبران و مدیران سازمانی حل شود، خاطرنشان کرد: حل دغذغه مدیران، توجه به سهامداران، شرکت‌های رقیب و توجه به مشتریان از جمله موضوعات مهم و اساسی هستند که در بحث تاب‌آوری باید به آنها توجه شوند.

احمد فتح‌اللهی کارآفرین و چهره ماندگار صنعت کشور با بیان اینکه از خودگذشتگی، ریسک با مطالعه، پشتکار، صداقت و مردم‌داری از مهترین مولفه‌ های موفقیت است تاکید کرد: متاسفانه مشکلات کشور ما بسیار است و امروزه جمع عظیمی از نخبگان ما در حال خروج از کشور هستند که این روند به ضرر کشور و منافع ملی هستند.

وی گفت: اکثر مدیران امروز فقط مدیر هستند اما تجربه لازم را ندارند؛ از این رو باید روند تجربه‌آموزی به آنها آموزش داده شود تا اهداف مدنظر محقق شود.

براساس این گزارش، نمایشگاه تراکنش ایران به مدت ۳ روز، از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار می‌شود. در این دوره حدود ۵۰ نشست‌ تخصصی و فرصت‌ گفتگوی B2B، با حدود ۲۵۰ سخنران و عضو کمیته علمی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول و با برنامه‌هایی متنوع میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است.

لازم به ذکر است، نهمین رویداد بزرگ فناوری مالی ایران با عنوان «تاب‌آوری و نوآوری؛ اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری» از روز دوشنبه ۱۸ تا چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله در حال برگزاری است.

نظرات : 0

ثبت نظر

56346