۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

وزیر ارتباطات: فعالان حوزه ICT از ورزشکاران پارالمپیک حمایت می کنند

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر نامی با بیان اینکه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن جمله صنایعی است که سرمایه گذاری در آن بسیار زود بازده و سود آور است افزود: این ویژگی را بخش ورزش در حوزه جانبازی و معلولین داشته و نشان داده که هرچه کشور در این زمینه سرمایه گذاری کرده، نتیجه ای بسیار مطلوب و فراتر از انتظار را شاهد بوده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به رشادت های جوانان ایرانی در طول 34 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد اشاره کرد و گفت: در صحنه های بین المللی، جوانان ایرانی طی سال های گذشته بسیار خوب درخشیده اند و به حق در این راستا ورزشکاران پارالمپیک افتخارات بی شماری را برای ما رقم زدند.
وی از تلاش وزارتخانه برای حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول خبر داد و گفت: از اپراتور های تلفن همراه و اپراتور های فعال در حوزه ICT می خواهیم از این ورزشکاران بیشتر حمایت کنند.
وی در پایان از ارائه برخی سرویس های ارتباطی به ورزشکاران و خانواده آن ها خبر داد و گفت: این ورزشکاران می توانند شبکه اجتماعی داشته باشند و در این راستا زیر ساخت های لازم را مهیا خواهیم کرد.
براساس این گزارش در پایان این دیدار فیلمی از رشادت ها و موفقیت های ورزشکاران جانباز و معلول به نمایش درآمد.

نظرات : 0

ثبت نظر

34132