۱۴۰۳ شنبه ۲۲ اردیبهشت

Z87X-UD4H گیگابایت، کارایی پیشرفته درکنار قیمت مناسب

به گزارش ICTPRESS ، کارایی و کیفیت بالا در طراحی تمامی مادربردهای سری 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است و یکی از شاخص ترین آن ها مدل Z87X-UD4H است.
این مادربرد به واسطه 16 فاز تامین توان پردازنده تمام دیجیتالی قابلیت پشتیبانی از پردازنده های قدرتمند Core i7 را دارد و از این نظر با محصولات حرفه ای و گران قیمت برابری می کند. همچنین خازن های پیشرفته به کار رفته در ساخت این مادربرد که با رنگ مشکی قابل تشخیص هستند ساخت شرکت Nippon Chemi-Con هستند و توانایی بسیار بالایی در تامین نهایت توان با ایمنی بالا برای قطعات نصب شده روی مادربرد را دارند.
مادربرد Z87X-UD4H از لحاظ صوتی نیز در سطح بالایی قرار دارد و علاوه بر پشتیبانی از بلندگوهای HD 7.1 کاناله، مجهز به آمپلی فایر مجتمع مخصوص هدفون های حرفه ای گیمینگ براي افزایش توان و کیفیت صدای خروجی است.
پردازنده های Haswell به پردازنده گرافیکی مجتمع بهینه سازی شده معروف هستند و این مادربرد نیز انواع خروجی های تصویر را در اختیار کاربر قرار می دهد، که شامل درگاه های DisplayPort، HDMI، DVI و D-Sub می شود. وجود سه شکاف PCI-E x16 و یک شکاف PCI، پشتیبانی از چهار شکاف حافظه دو کاناله DDR3 تا فرکانس 3000 مگاهرتز، پشتیبانی ذاتی از 10 درگاه USB3.0 و 8 درگاه SATA3، فناوری Ultra Durable 5 Plus، سوکت پردازنده با روکش 15 میکرونی طلا، تعبیه یک فیوز جداگانه برای هر درگاه USB و 6 کانکتور فن از دیگر ویژگی های این مادربرد به شمار می روند.
گیگابایت برای طراحی ظاهری این مادربرد رنگ قرمز را در سینک های خنک کننده به کار برده است و آن را از دیگر مادربردهای سری 8 خود متمایز کرده است. همچنین بایوس جدید و بهینه سازی شده گیگابایت به کاربران حرفه ای و نیمه حرفه ای کمک می کند که در یک محیط ویندوزی و با استفاده از موس و کیبورد تنظیمات اورکلاکینگ را به سادگی انجام داده و کارایی رایانه خود را ارتقاء دهند. این مادربرد خوش قیمت در بازارهای داخلی با گارانتی آواژنگ موجود است.

نظرات : 0

ثبت نظر

20536