۱۴۰۳ شنبه ۲۲ اردیبهشت

آغاز حضورمحصولات توسن درعرصه بین المللی

به گزارش ICTPRESS به نقل ازدیده بان آی تی، این قرارداد که شامل تولید و پشتیبانی نرم افزار هوش تجاری بانکداری اسلامی است، بین شرکت های IDCORP (به نمایندگی از گروه توسن) و شرکت RedMoney که ارائه دهنده IFN (Islamic Finance News)  است منعقد گردیده و طی آن IFN  به بانک های اسلامی و غیر اسلامی و موسسات علمی و دانشگاهی از طریق وب ارائه سرویس خواهد كرد.
امید ترابی مدیر عامل شرکت IDCORP در این خصوص گفت: در حال حاضر محصولات مختلف IFN حدود بیست هزار مخاطب دارد و اکثر بانک های اسلامی دنیا و موسسات دانشگاهی از این شرکت سرویس می گیرند، که با امضای این قرارداد به واسطه این نرم افزار توسن به حداقل دویست بانک و موسسه مالی و دانشگاهی سرویس ارائه خواهد داد.
این گزارش می افزاید: نرم افزارهوش تجاری بانکداری اسلامی سیستمی کاملا جدید و نوآورانه است که تاکنون مشابه آن در بازار بانکداری اسلامی وجود نداشته است، لذا موجب ارتقاء موقعیت نرم افزارهای ایرانی در بازار جهانی و خصوصا حوزه بانکداری اسلامی خواهد شد.
ترابی با اشاره به تاثیر مثبتی که این سیستم بر ارتباط میان توسن با فضای علمی و دانشگاهی بانکداری اسلامی دنیا خواهد داشت گفت: با توجه به کمبود داده در تحلیل بانکداری اسلامی، این سیستم به زودی منبع و مرجع بسیاری از تحقیقات، بیزنس پلن ها، مقاله های دانشگاهی و طرح های اقتصادی در حوزه بانکداری اسلامی خواهد شد.
همچنین در حال حاضر تیمی از استادان و دانشجویان دکتری دانشگاه اینسیف مالزی برای مشاوره و تحلیل این سیستم تشکیل شده است.
شایان ذکر است چنین فعالیت هایی راهگشای حضور دیگر شرکتهای نرم افزاری ایرانی در عرصه بین الملل و ارتقای نام و جایگاه ایران در سطح جهان خواهد بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

31467