۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

حضور پرسیاپاد و آواژنگ در نمایشگاه تبلکس

به گزارش ICTPRESS ، اولین دوره نمایشگاه ایران تبلکس در سال گذشته برگزار شد و با استقبال خوبی از طرف شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه نوت بوک، تبلت و موبایل و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
شرکت پخش پرسیاپاد امسال با همکاری آواژنگ در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است تا جدیدترین نوت بوک ها و تبلت های ایسوس را به نمایش بگذارد. درضمن شرکت آواژنگ یکی از حامیان رسمی این نمایشگاه نیز به شمار می رود.
شرکت پرسیاپاد یکی از توزیع کنندگان و فروشندگان نوت بوک و تبلت های ایسوسدر سراسر ایران است. تمامی محصولات شرکت پرسیاپاد تنها تحت گارانتی آواژنگ در کشور توزیع می شود و شرکت خدمات آواژنگ تمامی پشتیبانی های سخت افزاری و نرم افزاری را برای این محصولات ارائه می دهد. لازم به ذکر است که بازدیدکنندگان می توانند در این غرفه نوت بوک ها و تبلت ها ایسوس را به صورت حضوری خریداری کنند و از تخفیفات و هدایای ویژه نمایشگاه برخوردار گردند.
از جمله محصولاتی که در نمایشگاه ایران تبلکس توسط شر کت پرسیاپاد ارائه می شود می توان به نوت بوک های سری F و X و تبلت هایMemoPad 7، MemoPad 8 و Transformerpad اشاره کرد.
این نمایشگاه از 14 الی 17 مرداد از ساعت 10 صبح تا 8 شب در مصلی امام خمینی تهران برگزار می شود و شرکت پرسیاپاد در سالن اصلی غرفه 21 حضور دارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

15244