۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

حضور پررنگ ال جی در نمایشگاه تبلکس

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مدیاپردازش, "جعفر حیدری" با تاکید بر لزوم حمایت از نمایشگاه های تخصصی در حوزه تکنولوژی و موبایل خاطرنشان کرد: شرکت های واردکننده برندهای موبایل و تبلت می توانند با حضور در چنین نمایشگاه های تخصصی  به ارایه و اطلاع رسانی درباره آخرین محصولات، تولیدات و دستاوردهای خود بپردازند.
وی یکی از ویژگی های حایز اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی را ارتباط موثر و مستقیم بازدیدکنندگان؛ و شرکت های حاضر در این نمایشگاه دانست و افزود:کاربران کالاهای دیجیتالی با بازدید از چنین نمایشگاه هایی می توانند به صورت مستقیم با تمامی برندهای موبایل و تبلت آشنا شوند و همچنین از نزدیک با نمونه های گوشی ها کار کنند و به جدیدترین های بازار فناوری دسترسی پیدا کنند .
معاونت فروش و بازاریابی شرکت مدیاپردازش با اشاره به حضور پررنگ ال جی موبایل در نمایشگاه تبلکس افزود: هدف اصلی این شرکت از حضور در این نمایشگاه نمایش تبلت سری G PAD  و جدیدترین های موبایل این برند کره ای است.
حیدری تصریح کرد: علاوه بر تبلت های ال جی سری GPAD , موبایل های این برند کره ای از جمله G3 و دیگر مدل های این برند به نمایش گذاشته می شود.
دومین همایش و نمایشگاه تبلت، نوت‎بوک، لپ‌تاپ، فبلت، اسمارت فون و تجهیزات جانبی( Iran Tablex 2014 )، همزمان با اولین نمایشگاه اپلیکیشن موبایل، تبلت و سیستم های هوشمند( Iran Appex 2014 ) ا ز ساعت 10 صبح تا 8 شب، در تاریخ 14 لغایت 17مرداد ماه در محل نمایشگاهی مصلی جنوبی تهران برگزار خواهدشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

18626