۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

راهکارهای جدید امنیتی برای سازمان های ایرانی

بنابراین گزارش ICTPRESS ، راهکارهای wooxo برای حفاظت و اشتراک‌گذاری امن دارایی‌های دیجیتال و Iperius Backup برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات برای افزایش امنیت اطلاعات سازمان های ایرانی به بازار عرضه شده‌اند.
وکسو محصول شرکتی فرانسوی است که تخصص آن ارائه نرم‌افزارهای حفاظت و اشتراک‌گذاری امن دارایی‌های دیجیتال سازمانی است. این شرکت راهکارهایی نرم‌افزاری براي پشتیبان‌گیری، همگام‌سازی، اشتراک‌گذاری فایل و جست‌وجوی اسناد را به سازمان های حرفه‌ای ارائه می كند.
ضمن آنکه پشتیبانی از رایانش ابری حرفه‌ای، رایانش ابری هیبرید و راهکارهای رایانش ابری خصوصی برای رسیدن به حداکثر انعطاف‌پذیری و استفاده از الگوریتم های منحصر به فرد رمزنگاری از دیگر مزایای این محصولات است.
دیگر مزایای راهکارهای سخت افزاری وکسو در ضدآب و آتش بودن، نصب آسان، کلید اختصاصی گاوصندوقی داشتن و کارآیی بالا در انتقال اطلاعات است.
ایپریوس بکاپ نیز یکی از بهترین نرم‌افزارهای پشتیبان‌گیری رایگان است، که نسخه تجاری آن نیز برای سازمان هایی که به امکانات پیشرفته پشتیبان‌گیری نیاز دارند منتشر شده است. نسخه رایگان ایپریوس بکاپ کاربران را قادر می‌سازد تا از هر دستگاه ذخیره‌سازی از جمله NAS، هارد‌های اکسترنال USB، درایوهای RDX و کامپیوترهای متصل به شبکه پشتیبان‌گیری کنند.
ضمن آنکه این نرم‌افزار دارای امکانات زمان‌بندی کامل و ارسال ایمیل است و می تواند از فایل های زیپ شده، پشتیبان‌گیری افزایشی، احراز هویت شبکه و اجرای اسکریپت‌های خارجی نیز پشتیبانی کند. 
از دیگر محصولات ایپریوس نیز می توان به نرم افزار پشتیبان گیری از نوار مغناطیسی و ترکیب پشتیبان گیری با سامانه های مجازی سازی نام برد.
شهرام آذرور، مدیر فروش منطقه ای شرکت ارتباط امن می گوید: شرکت های فراکامپیوتر و ارتباط امن با همکاری یکدیگر ارائه کننده انحصاری محصولات فوق در کشور هستند و نمایندگان و مشتریان را در زمینه ارائه محصول و خدمات پشتیبانی یاری خواهند رساند.

نظرات : 0

ثبت نظر

12283