۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

مدیر ستادخبری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران منصوب شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی جشنواره ، حمید خانی دبیر جشنواره همراه تهران در حکمی ضمن قدردانی از همراهی متخصصان رسانه و خبر در انعکاس گسترده رویدادهای یک سال گذشته جشنواره و تاکید بر نقش گسترده اطلاع رسانی و فرهنگسازی استفاده هنرمندانه از رسانه تلفن های همراه، زهرا شایان فر را به عنوان مدیر ستاد خبری این جشنواره معرفی کرد.
در این حکم آمده است: اینک که به لطف خدا در آستانه برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران قرار داریم ، تجربه و همراهی موثر شما در برپایی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران می تواند انسجام اطلاع رسانی مطلوب را در پی داشته و تلاش بی وقفه و گسترده همکاران من در این دبیرخانه را تکمیل کند. امیدوارم مدیریت شما در ستاد خبری جشنواره، قدمی برای رسیدن به اهداف جشنواره در زمینه فرهنگسازی استفاده هنرمندانه از رسانه ای قابل دسترس همچون موبایل و بهره گیری خلاقانه از این ابزار فراگیر باشد.
دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در بخش های رقابتی فیلم و عکس "ازنگاه همراه"، "تهران از نگاه همراه"، "دانشگاه از نگاه همراه"و بخش های "نگاه هنرمند" ، "پژوهش" ،" کارگاه های آموزشی" ، "موبایل تور" ، "نشست های تخصصی" و بخش نمایشگاهی در شهریور ماه 1393 در تهران برگزار می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

30204