۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

قائم مقام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی: مجوز LTE به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت اعطا می شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مهندس لطف الله سبوحی اظهار داشت: به منظور صرفه‌جویی و عدم تحمیل هزینه به اپراتورها، رویکردها در اعطای پروانه به اپراتورها، سرویس محوری بوده و با توجه به این رویکرد، اپراتورها می‌توانند خدمات نسل‌های بالاتر را به مردم ارائه کنند.
سبوحی با بیان این که شرکت های PAP  می توانند با تشکیل کنسرسیوم مجوز LTE  را دریافت کنند؛ تاکید کرد: در واقع به دلیلی کمبود منابع فرکانسی  ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت های PAP توصیه می کنند تا با ادغام و تشکیل کنسرسیوم بتوانند به صورت بهینه از شبکه های رادیویی و فناوری های جدید بهره مند شوند.
قائم مقام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد : سازمان تنظیم مقررات، در ارائه مجوزهای خود بر توسعه خدمات چند رسانه ای بربستر شبکه های ارتباطی تاکید داشته و راه را برای رسیدن به این منظور هموار می کند.
وی در پایان تصویب پروانه شرکت های PAP  را  یک کارکارشناسی و تخصصی  دانست و  گفت: و به احتمال زیاد پروانه ها تا پایان شهریور ماه نهایی و به شرکت ها اعطا می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

33555