۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

ایران در اجلاس جهانی سران جامعه اطلاعاتی 2014 حضور می‌یابد

به گزارش ICTPRESS ، علی اصغر انصاری اظهار داشت: با برگزاری کارگاه های تخصصی و تدوین گزارش ملی در نظر داریم، حضور موثری را در forum 2014 WSIS به هم رسانیم.
وی گفت: درصدد هستیم تا پیش از آغاز این اجلاس، سمیناری در کشور برگزار کنیم، تا ضمن آن راهکارهای دستیابی به دستاوردها و نتایجی که در forum 2014 پیگیری می شود، مورد بررسی قرار دهیم.
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات ادامه داد: پیش از برگزاری forum 2014 تا به امروز، جلساتی مقدماتی در ژنو برگزار شده است که ایران در این جلسات، به صورت غیرحضوری و از راه دور حضور یافته است.
وی با بیان این که هفته گذشته گزارش forum 2013 منتشر شده است، گفت: در گزارش اخیر forum که به تازگی انتشار یافته، فعالیت های سازنده ایران و سازمان فناوری اطلاعات، به صورت مثبت ارزیابی شده و مورد توجه مجامع جهانی قرار گرفته است.
مهندس انصاری همچنین بر اهمیت حضور پرتوان ایران با حداکثر آمادگی در مجامع بین المللی تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی و دولتی و سایر نهادهایی که در خصوص جامعه اطلاعاتی در کشور فعالیت کرده اند در سمینار ملی که به منظور آماده سازی برای حضور در اجلاس WSIS برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

نظرات : 0

ثبت نظر

38896