۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

پذیره نویسی پنجمین ETF با نماد" الماس" در فرابورس انجام می شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، علیرضا توکلی با اعلام این خبر افزود: صندوق سرمایه گذاری امین تدبیرگران فردا قصد دارد، از 50 میلیون واحد سرمایه گذاری قابل انتشار ، 49 میلیون واحد به مبلغ اسمی هر واحد 10هزار ریال را از طریق کارگزاری های عضو فرابورس پذیره نویسی کند.
وی ادامه داد: این پذیره نویسی که به عنوان پنجمین صندوق قابل معامله در فرابورس بشمار می رود، از روز شنبه 25 مرداد شروع و تا روز چهارشنبه 29 مرداد ادامه خواهد داشت.
توکلی خرید واحد هایETF را مستلزم داشتن کد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد و گفت: محدودیت حجمی برای هر سفارش 100هزار واحد و حداکثر تعداد اوراق قابل خریداری برای هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی  ،2 میلیون و 500 هزار ورقه تعیین شده است . همچنین استفاده از کد خرید گروهی "ددد" مجاز است.
وی شرکت کارگزاری تدبیر گران فردا ، سرمایه گذاری تدبیر و معین سرافراز آرمان را به عنوان موسسان این صندوق نام برد و خاطر نشان کرد: موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر متولی صندوق معرفی شده ضمن این که طبق  امیدنامه این صندوق حداقل 70 درصد از دارایی آن باید در سهام پذیرفته شده در بورس یا بازار اول و دوم فرابورس ایران سرمایه‌گذاری شود.
براساس این گزارش، سرمایه گذاران براي اطلاع می توانند با مراجعه به سایت فرابورس به نشانی www.ifb.ir  بخش اطلاعیه ها از جزئیات بیشتر پذیره نویسی مطلع شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

92333