۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

سفر خاطره‌انگیز شیراز به میزبانی ابردراک

ICTPRESS - در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲، در سفری سه روزه و به‌یادماندنی به شیراز همیشه زیبا، همراه با دوستان خبرنگار و رسانه‌ای، میهمان مجموعه خوب و حرفه‌ای ابردراک بودیم.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، وجه تسمیه کوه دِراک در شیراز اینکه در زمستان پوشیده از برف است و در تابستان با ذوب برف، آب مورد نیاز مردم شهر شیراز را تأمین می‌کند و اشاره از زادآوری حیات توسط آب را دارد.

اما اَبرِدراک، ابری به وسعت ایران؛ یک کسب‌و‌کار جوان اما حرفه‌ای شیرازی که مانند کوه شهرشان، مقاوم و سخت ایستاده و در حوزه خدمات ابری با هدف ارائه زیرساخت امن و هوشمند برای رشد و توسعه کسب‌و‌کارهای ایرانی فعالیت می‌کند.

در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲، در سفری سه روزه و به‌یادماندنی به شیراز همیشه زیبا، همراه با دوستان خبرنگار و رسانه‌ای، میهمان مجموعه خوب و حرفه‌ای ابردراک بودیم.

بازدید از جاذبه‌های شیراز از حافظیه، ارگ کریم‌خان، نارنجستان قوام و ....تا بازارگردی در بازار تاریخی وکیل.

و یکی از خاطره‌انگیزترین بخش‌های این سفر برای من بازدید از روستا و اقامتگاه جَوَرگ بود؛ و جذاب‌تر اینکه در دل این طبیعت بکر و قشنگ، قصه فرش‌های دستباف قشقایی را شنیدیم...

و حُسن ختام این سفر، یک دورهمی صمیمانه با کسب‌و‌کارهای شیراز به میزبانی ابردراک؛ که نشان داد رشد و توسعه جز با همدلی و در کنار هم معنا پیدا نمی‌کند.

از مهمان‌نوازی تیم خوب، حرفه‌ای و تلاشگر ابردراک سپاسگزارم و برایشان آرزوی موفقیت‌های روزافزون دارم.

فهیمه فصیحی سردبیر شبکه خبری آی‌سی‌تی‌پرس

 

در ادامه تصاویری از این سفر خاطره‌انگیز را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

97186