۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۹ فروردین

معرفی جدیدترین نمایشگر تعاملی سامسونگ

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، Bett بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری‌‌های آموزشی جهان است که هرساله در لندن برگزار می‌شود. بازدید‌کنندگان دوره جدید این نمایشگاه، آینده آموزش دیجیتال را با سامسونگ و برنامه‌های آموزشی آن تجربه کردند. نمایشگر سری WAC پس از سری‌های Flip و Flip Pro نسل جدید نمایشگرهای تعاملی سامسونگ محسوب می‌شود.

 

این نسخه از نمایشگر‌های تعاملی سامسونگ بر خلاف نسخه‌‌های Flip و Flip Pro که روی سیستم عامل تایزن کار می‌کنند، دارای سیستم‌ عامل اندروید است و به همین دلیل قابلیت‌های بصری و امکانات فراتری نسبت به آن مدل‌ها ارائه می‌دهد. برای مثال صفحه نمایش آن با کاربری آسان به معلمان کمک می‌کند تا محیط نرم‌افزاری و صفحه‌های خود را به دلخواه خود دربیاورند، چندین صفحه را فعال کنند و تا 9 صفحه را به طور همزمان بدون توجه به سیستم عامل یا دستگاه متصل به اشتراک بگذارند و از برنامه‌های آموزشی هوشمند برای یادگیری دانش‌آموزان استفاده کنند. با این نمایشگر کاربران همچنین می‌توانند از اتصال وای‌فای و بلوتوث یکپارچه نیز بهره‌مند شوند.

 

 

هون‌ چانگ معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ در مورد این محصول جدید می‌گوید: فناوری‌های آموزشی سامسونگ این امکان را برای معلمان فراهم می‌کند تا بتوانند به شکل راحت‌تری دانش‌آموزان و شاگردان خود را درگیر مباحث درسی کنند و از این طریق بر تجربه یادگیری در هر محیطی تاثیر گذارند. نمایشگاه Bett 2023 فرصت خوبی برای ما بود تا ضمن رونمایی از نمایشگر تعاملی جدید خود، تصویری از آینده دنیای آموزش با ابزارهای پیشرفته فناوری به نمایش گذاریم.

 

 

امروزه فناوری نقش مهمی در کلاس‌های درسی ایفا می‌کند و در آینده نزدیک پیش‌بینی می‌شود که مجموعه کاملی از ابزارهای دیجیتال، به ارتقای همکاری و تعامل میان معلمان و دانش‌آموزان و همچنین بهبود مشارکت‌های کلاسی کمک کند. برای دستیابی به این هدف، شرکت سامسونگ نیز به دنبال توسعه و گسترش فناوری‌ها، خدمات و پشتیبانی محصولات خود در زمینه آموزش است تا هر روز بر شمار مربیان و معلمان موفق در این زمینه افزوده شود.           

سری WAC در اندازه‌های 65، 75 و 86 اینچی، فضای هر کلاس درسی را تکمیل می‌کند. این نمایشگر به یک درگاه USB-C 3 در 1 مجهز شده که امکان اتصال دستگاه‌های مختلف، کنترل لمسی و همین طور شارژ سایر دستگاه‌ها را با توان حداکثری 65 وات مهیا می‌کند. علاوه بر آن خروجی HDMI به معلمان این امکان را می‌دهد تا محتوای دلخواه خود را روی یک صفحه بزرگ‌تر نیز به نمایش بگذارند که به عنوان مثال برای سالن‌های سخنرانی بزرگ می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

این نمایشگر با یک طراحی باریک و کاربرپسند، اهمیت راحتی و تعامل را اولویت خود قرار داده است. همچنین با فناوری لمس مادون قرمز (IR touch)، کاربران می‌توانند از تجربه نوشتن طبیعی، 20 لمس همزمان برای طراحی و نقاشی و یک قلم دو طرفه با دو رنگ مختلف برای هر کدام از طرف‌ها (بدون نیاز به تغییر تنظیمات) لذت ببرند. افزون بر این‌ها بلندگوی استریو در جلوی نمایشگر، قلم‌گیر و یک دستگیره روی صفحه نمایش، راحتی را برای یک محیط آموزشی یکپارچه افزایش می‌دهد.

 

همچنین قابلیت مدیریت دستگاه (DMS) در سری WAC به کاربران اجازه می‌دهد ضمن نظارت به‌طور همزمان نمایشگر را از راه دور نیز کنترل کنند. DMS همچنین یک عملکرد هشدار ارائه می‌دهد که در مواقع اضطراری پیام‌های هشداردهنده را به طور جمعی به صفحه نمایش می‌فرستد. همچنین اپلیکیشن Samsung Whiteboard نیز که در اصل در نمایشگرهای سری Flip موجود است، با مدل WAC هم سازگار خواهد بود. راهکارهای نرم‌افزاری این نمایشگرها به کاربر کمک می‌کند تا به دستگاه‌های ویندوزی متصل شوند و پس از اتصال یک کلاس درس پویا ایجاد کنند. علاوه بر این، ذخیره و به اشتراک‌گذاری محتوا و داده‌ها، و همچنین حاشیه‌نویسی در بالای هر چیزی که نمایش داده می‌شود، حتی در طول یک کنفرانس ویدئویی نیز با این دستگاه به راحتی امکان‌پذیر است.

مجموع این قابلیت‌ها نمایشگر تعاملی WAC سامسونگ را به محصولی تبدیل کرده که در عین تجهیز به قابلیت‌های هوشمند و پیشرفته، کار کردن و نوشتن با آن همانند نوشتن و کشیدن تصاویر بر روی یک تخته وایت‌برد راحت و خوشایند است. 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

70648