۱۴۰۳ سه شنبه ۰۴ اردیبهشت

جدیدترین تکنیک های فروش تلفنی

 

 

 

 

 

 راههای فروش تلفنی  

بازاریابی یا فروش تلفنی معمولاً با اهداف خاصی انجام می‌شوند که اگر بدون برنامه پیش بروند سرانجام درستی نخواهند داشت و فقط هزینه می‌تراشند. برای اینکه فروش خوبی داشته باشید باید چند نکته را رعایت کنید.

ابتدا باید تجهیزات مناسبی برای افرادی که قرار است فروش تلفنی انجام دهند فراهم کنید. به‌عنوان‌مثال شما باید تعداد زیادی نیروی کاربلد حرفه‌ای استخدام کرده یا تلفن و سیم‌کشی، میز و.... بخرید. هر اندازه کسب‌وکار شما بزرگ‌تر باشد، این نوع هزینه‌های شما بیشتر خواهد شد.

با پیشرفت فناوری ارتباطاتی کسب‌وکارتان می‌توانید از این هزینه‌ها تا میزان قابل‌توجهی کم کنید. حتماً می‌پرسید چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟ شما با تلفن اینترنتی آشنایی دارید؟ مزیت‌های استفاده از این نوع تلفن را می‌دانید؟ اگر شما هم از این فناوری مفید و نوین اطلاعی ندارید به شما پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای این مطلب همراهی‌مان کنید.

 

تلفن اینترنتی چیست؟ 

تلفن اینترنتی به شما کمک می‌کند تا بر بستر اینترنت ارتباطات خود را به‌راحتی برقرار کنید و نیازی به تجهیزات گران قیمت و پر هزینه نخواهید داشت. جالب است بدانید حتی اگر شما دفتر کاری به‌صورت حضوری نداشته باشید، می‌توانید به‌صورت مجازی هم فعالیت خود را شروع کنید و تکنیک ‌های فروش تلفنی را به کارمندانتان بیاموزید.

 با داشتن تلفن اینترنتی در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی خواهید کرد و ارتباطاتتان را مدیریت کنید. خرید و اتصال تلفن‌های مخابراتی هزینه زیادی دارند و با خرید تلفن اینترنتی تمام این مشکلات شما رفع شده و در کمتر از چند ساعت صاحب خط اینترنتی ثابت خواهید شد.

تلفن اینترنتی را می‌توانید از شرکت‌های معتبر خریداری کرده، آن هم با هر پیش‌شماره‌ای که شما بخواهید. بله درست خواندید؛ یعنی شما می‌توانید در اصفهان باشید و تلفنی با پیش‌شماره تهران داشته باشید. راه‌اندازی تلفن اینترنتی زمان زیادی لازم ندارد و فقط کافی است با یکی از مشاوران شرکت‌های فروش تلفن اینترنتی تماس برقرار کنید. حال بد نیست با مزایای این تلفن جدید نیز بیشتر آشنا شوید.

با خرید تلفن اینترنتی در هزینه‌های خود به شکل چشمگیری صرفه‌جویی خواهید کرد و البته در کسب‌وکارتان بیشترین بازدهی را خواهید داشت. با استفاده از تلفن اینترنتی می‌توانید با تمامی کارمندان خود در هر مکان و زمانی ارتباط برقرار کرده و از روند پیشرفت کارهایتان باخبر شوید.

برای راه‌اندازی خط تلفن اینترنتی فقط کافی است، خط اینترنتی از شرکت معتبری بخرید که این نوع خط‌ها در کمترین زمان حداکثر تا یک ساعت وصل خواهند شد و برای شما قابل‌استفاده خواهند بود. شما می‌توانید با استفاده از هر اینترنتی بله درست شنیدید هر اینترنتی از خط تلفن ابری خود در هر مکان و زمانی استفاده کنید.

 

 

مدیریت تماس‌ها در زمان فروش تلفنی 

مدیرت برای پیشرفت هر کسب‌وکاری یکی از عوامل بسیار مهم است. با استفاده از قابلیت‌های خوب مرکز تلفن اینترنتی به راحتی می‌توانید مدیریت ارتباطاتتان را انجام دهید. شما با داشتن مرکز تلفن اینترنتی قادرید تماس‌های ورودی‌تان را کنترل کرده و به همه آنها پاسخ دهید. بدون نیاز به خرید سانترال و سایر دستگاه‌های جانبی آنها می‌توانید تماس‌های داخلی‌تان را سازماندهی کنید.

 

مزایای تلفن ابری  

بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی در هر مکانی با استفاده از تلفن اینترنتی ابری می‌توانید ارتباطات خود را برقرار کنید. با کمک تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری می‌توانید مکالماتتان را ضبط کرده و در صف انتظار برای مشتریان خود متن‌های تبلیغاتی پخش کنید.

شما با آموزش تکنیک های فروش تلفنی و داشتن بهترین تلفن و امکانات خوب مرکز تلفن ابری می‌توانید به رونق گرفتن کسب‌وکارتان کمک زیادی کنید. اگر شما اینترنت پر سرعتی در اختیار داشته باشید، لازم نیست نگران کیفیت صدای تلفن‌ اینترنتی باشید. با کمک اینترنت‌های پرسرعت زمان تماس با تلفن‌های اینترنتی نویزهای احتمالی تماس را نخواهید داشت.

تلفن اینترنتی دچار خرابی و مشکلات نویزی نخواهد شد. با خرید بهترین تلفن اینترنتی شما یک خط نخریده‌اید و می‌توانید چندین خط را به‌صورت هم‌زمان مدیریت کنید. خط اینترنتی این قابلیت را دارد که شما به هر تعدادی که بخواهید می‌توانید داخلی به آن اضافه کنید و کانال ورودی و خروجی برای شما باز است.

با کمک تلفن اینترنتی در هر زمانی از شبانه‌روز می‌توانید به تماس‌هایتان پاسخ دهید. هر سازمان یا حتی شرکتی کوچک با کمک بهترین تلفن اینترنتی قادر است فعالیت‌های خود را سازمان‌دهی کرده و شاهد بهترین بازخوردها باشد.

در هر مکانی می‌توانید از تلفن اینترنتی استفاده کنید و با تغییر مکان تلفن ثابتتان را از دست نخواهید داد. زمانی که شما شماره ثابتی نداشته باشید و قرار باشد هرازگاهی مکان و دفتر خود را جابه‌جا کنید و شماره‌های تلفن شما عوض شوند، قطعاً مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. با داشتن تلفن اینترنتی این اتفاق برای شما نمی‌افتد.

توجه داشته باشید که تعرفه‌های مکالمه تلفن اینترنتی ابری بسیار به‌صرفه هستند و شما هزینه‌ای برابر با استفاده از خط تلفن شهری پرداخت خواهید کرد.

 

خرید خط ثابت اینترنتی  

با خط تلفن ابری می‌توانید در کمترین زمان لیست مخاطبین ورودی و خروجی را مشاهده کرده و حتی صدا ضبط کرده و در نهایت گزارش خوبی از فعالیت‌های روزانه‌تان تهیه کنید. با خرید خط تلفن ثابت اینترنتی ارزان می‌توانید کلی امکانات را یکجا داشته باشید.

اگر شما هم یک بار برای خرابی یا قطع شدن خط‌های قدیمی به مخابرات رفته باشید، حتماً شاهد آن بوده‌اید که پشتیبانی خوبی از مشتریان و خط‌ها ندارند. درصورتی‌که با داشتن تلفن اینترنتی بهترین پشتیبانی را در کل شبانه‌روز دارید.

استفاده از تلفن ابری یا در حقیقت بهترین تلفن اینترنتی کار هوشمندانه‌ای برای بقای کارتان خواهد بود. این تلفن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به‌صورت هم‌زمان و نامحدود تماس دریافت کنید. تلفن اینترنتی را می‌توانید روی تمامی سیستم‌ها از جمله تلفن همراه، کامپیوتر و... استفاده کنید و به دلیل آنکه قابلیت آسانی برای جابه‌جایی دارند، نیازی به سیم‌کشی‌های پرهزینه ندارید.

تلفن اینترنتی کمک می‌کند با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را از بیزینس‌هایتان داشته باشد. تلفن ابری می‌تواند هم‌زمان خدماتی مانند تماس تلفنی، فکس اینترنتی، صندوق صوتی، داشبورد مدیریتی، گزارش‌گیری از تماس‌های ورودی و خروجی، ویدئو کنفرانس و... را به شما ارائه دهد. تلفن اینترنتی شما در عین هوشمندی، بسیار انعطاف‌پذیرتر، راحت و مقرون‌به‌صرفه است.

 

 

و در پایان  

فراموش نکنید با خرید تلفن اینترنتی می‌توانید تحولی نوین در ارتباطات خود به وجود بیاورید. با استفاده از تلفن اینترنتی قادر خواهید بود در کمترین زمان اطلاعات ضروری برای مدیریت ارتباطاتتان مانند اطلاعات تماس‌های ورودی و خروجی، پیام‌ها و... را بررسی کرده و کسب‌وکارتان را راحت‌تر مدیریت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان حتماً با مشاوران مجرب در این زمینه تماس برقرار کرده و سپس تلفن اینترنتی مدنظرتان را خریداری کنید.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

43087