۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

سیستم عامل HyperOS شیائومی معرفی شد

ICTPRESS - در جریان رویداد امروز شیائومی، این شرکت در کنار معرفی نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سری Xiaomi 14 خود، به‌طور رسمی رابط کاربری مورد انتظار HyperOS را نیز معرفی کرد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، سیستم عامل HyperOS، رابط کاربری جدید شیائومی با برنامه‌های سیستمی و انیمیشن‌های به‌روزشده است. هدف از معرفی HyperOS، ارائه یک تجربه کاربری در همه حالات با موضوع «انسان x ماشین x خانه» است. HyperOS همه چیز در مورد تعامل بین دستگاه‌های هوشمند مختلف و سازگاری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری میان آن‌ها را پوشش می‌دهد که بیش از 200 دسته دستگاه و بیش از 200 تراشه مختلف را شامل می‌شود.


شیائومی HyperOS
شیائومی HyperOS با انیمیشن‌های سیستمی جدید و طراحی برنامه اصلاح‌شده مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. HyperOS جدید همچنین برخی تغییرات را در طراحی رابط کاربری خود داشته است. اولین تغییرات در کنترل‌سنتر و پنل اطلاع‌رسانی دیده می‌شود. علاوه‌بر این، بسیاری از برنامه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه به iOS به‌نظر برسند که همگی به بهبود تجربه کاربری کمک می‌کنند.

 

 

شیائومی مدت زیادی است که اطمینان از اتصال آسان در همه محصولات خود را تبلیغ می‌کند. HyperOS برای افرادی توسعه داده شده است تا کار خود را به‌سرعت با فناوری پیش ببرند. HyperOS دارای برخی از افزونه‌های سیستم‌عامل اختصاصی Vela نیز است. طبق آزمایش‌ها، رابط کاربری جدید اکنون سریع‌تر کار می‌کند و انرژی کمتری نیز مصرف می‌کند. این باعث افزایش عمر باتری گوشی هوشمند شما می‌شود و تجربه کاربری عالی را برای ساعات طولانی فراهم می‌کند.

 

 

همانطور که گفته شد HyperOS اتصال بین دستگاه‌ها را بهبود می‌بخشد. ماشین‌ها، ساعت‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و بسیاری از محصولات دیگر به‌راحتی قابل اتصال به یکدیگر هستند. HyperOS برای این جنبه بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. اکنون کاربران می‌توانند به‌راحتی همه محصولات خود را ازطریق گوشی‌های هوشمند خود کنترل کنند.

 

 

شیائومی ویژگی جدیدی به نام Hypermind را نیز معرفی کرده است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد محصولات Mijia شیائومی که بر لوازم مصرفی خانگی و شخصی تمرکز دارند، را از راه دور کنترل کنید. معمولاً محصولات Mijia فقط در چین فروخته می‌شود. بنابراین، انتظار نمی‌رود این ویژگی در سطح جهانی ارائه شود.

شیائومی می‌گوید که HyperOS اکنون یک رابط کاربری بسیار مطمئن‌تر در برابر آسیب‌پذیری‌های امنیتی است. بهبودهای این رابط باعث شده است تا سیستم با ثبات‌تر و روان‌تر کار کند. همچنین این شرکت مشارکتی با بسیاری از توسعه‌دهندگان برنامه انجام داده است.

 

 

سرانجام، شیائومی اولین گوشی‌هایی را معرفی کرده است که به‌زودی HyperOS را دریافت می‌کنند. HyperOS ابتدا در سری Xiaomi 14 در دسترس خواهد بود. سپس انتظار می‌رود K60 Ultra دومین مدل با HyperOS باشد.

در مورد تبلت‌ها، شیائومی پد 6 مکس 14 اینچی اولین تبلتی خواهد بود که HyperOS را دریافت می‌کند. سایر گوشی‌های هوشمند این شرکت در سه‌ماهه اول سال 2024 به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد که لیست کامل آن‌ها در زیر آمده است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

90211