۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت

بررسی مانیتور فوق عریض ROG STRIX XG49WCR ایسوس؛ غول ترسناک گیمینگ

ICTPRESS - این مانیتور ایسوس دارای صفحه نمایش 49 اینچی با نسبت تصویر 32:9 و رزولوشن 5120x1440 پیکسل است که این ویژگی‌ها باعث می‌شود تجربه بازی و کار با این مانیتور فوق عریض به یک تجربه بی‌نظیر و فوق‌العاده برای کاربر تبدیل شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایسوس در ایران، مانیتورها از جمله تجهیزات حیاتی برای هر گیمر و کاربر حرفه‌ای محسوب می‌شوند و در عین حال بازی‌ها و کارهای چندرسانه‌ای نیازمند صفحه نمایش‌های بزرگ و باکیفیت هستند.

 

 

ایسوس برترین برند تولیدکننده مانیتورهای گیمینگ با توجه به تنوع بی‌نظیر محصولات، سعی در برطرف کردن همه نیازهای کاربران حرفه‌ای دارد؛ از این رو مانیتور فوق عریض ROG STRIX XG49WCR  از شرکت ASUS یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظوراست.

این مانیتور دارای صفحه نمایش 49 اینچی با نسبت تصویر 32:9 و رزولوشن 5120x1440 پیکسل است که این ویژگی‌ها باعث می‌شود تجربه بازی و کار با این مانیتور فوق عریض به یک تجربه بی‌نظیر و فوق‌العاده برای کاربر تبدیل شود.

پنل مانیتور فوق عریض ROG STRIX XG49WCR از نوع VA بوده که کنتراست بسیار بالایی دارد؛ یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این مانیتور قابلیت Smart KVM است که به کمک آن می‌توانید همزمان دو سیستم متصل به مانیتور را فقط با یک کیبورد کنترل کنید. مانیتور ROG STRIX XG49WCR از فضای رنگی DCI-P3 پوشش 90 درصدی و از فضای رنگی sRGB نیز پوشش 120 درصدی دارد. در کنار همه قابلیت‌ها، این مانیتور از سریع ترین زمان پاسخ دهی یعنی 1MS بهره می‌برد.

یکی از دغدغه های گیمرها و کاربران حرفه ای، تنوع درگاه‌های ارتباطی در سیستم است؛ اگر بتوان در هر گجت، تنوع درگاه ارتباطی مناسب داشت، این گیمرهای حرفه ای از هاب‌های دست و پاگیر و بی‌نظم روی میز کار خلاص می‌شوند.

مانیتور فوق عریض ROG STRIX XG49WCR یک دستگاه ویژه برای این کاربران پر از درگاه‌های کاربردی ارتباطی از جمله سه پورت USB 3.2 Gen1 Type-A، یک پورت Type-C  90W، یک پورت شبکه RJ-45، یک پورت HDMI 2.0 و در نهایت یک پورت DisplayPort V 1.4 است.

 

 

از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به نرخ تازه‌سازی 165Hz، اشاره کرد که تجربه بازی و کار را به یک سطح بالاتر از رضایت واقعی می‌برد؛ همچنین، این مانیتور مجهز به فناوری HIGH DYNAMIC RANGE یا به اختصار HDR است که تصاویر را با درخشندگی بالا به نمایش می‌گذارد.

در مجموع، مانیتور ROG STRIX XG49WCR ایسوس از دو مانیتور 27 اینچی با رزولوشن 2K در کنار یکدیگر تشکیل شده است و برای کاربر یک مانیتور فوق عریض 49 اینچی با کیفیت فوق‌العاده به ارمغان می‌آورد و یک گزینه عالی برای هر کاربری است که به دنبال یک تجربه بازی و کاری بی‌نظیر است.

نظرات : 0

ثبت نظر

57844