۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

«استودیوفابا» در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران خوش درخشید

 ICTPRESS - «استودیوفابا» که از رسانه های تصویری مرکز فابا محسوب می شود و در جریان برگزاری نهمین نمایشگاه تراکنش ایران از آن رونمایی شد، در طول برگزاری این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران خوش درخشید.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد خبری رویداد بین‌المللی Transaction، «استودیوفابا» پس از راه‌اندازی مقدماتی در پاییز امسال، همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، با حضور متخصصان و مشارکت‌کنندگان رویداد، رونمایی و میزبان گفتگوهای خبری و علمی شد.

محمدفواد رحمان‌سرشت راهبر استودیوفابا با اعلام این خبر گفت: با فعالیت مستمر این استودیو در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، توانستیم میزبان بیش از ۳۰ گفتگوی خبری و علمی با مدیران، متخصصان، استادان و مشارکت‌کنندگان، با موضوعات مرتبط با رویداد از جمله صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری باشیم.

مدیرمسئول شبکه خبری آی‌سی‌تی‌پرس افزود: در مسیر همکاری با مرکز فابا، تولید محتوا نقش محوری دارد و فعالیت‌‌های آغاز شده در استودیوفابا در همین راستا است.

راهبر استودیوفابا خاطرنشان کرد: پایلوت تولید محتوا با فعالیت‌های مقدماتی استودیوفابا، در نمایشگاه تراکنش به طور همزمان با رویداد به اجرا درآمد و پس از رویداد، مراحل بعدی با راه‌اندازی تلویزیون تراکنش توسعه می‌یابد.

لازم به ذکر است نمایشگاه تراکنش ایران به مدت ۳ روز، از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار شد؛ در این دوره حدود ۵۰ نشست‌ تخصصی و فرصت‌ گفتگوی B2B، با حدود ۲۵۰ سخنران و عضو کمیته علمی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول و با برنامه‌هایی متنوع میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری بود.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

12053