۱۴۰۳ یکشنبه ۰۹ اردیبهشت

اطلاعیه شرکت چارگون درباره هک و نشت اطلاعات: چارگون امن است

ICTPRESS - شرکت چارگون با صدور اطلاعیه‌ای هر گونه هک، نشت داده، از دست رفتن داده یا دیفیس را در سامانه‌های مشتریان این شرکت رد کرد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی چارگون، پیرو ارسال پیامک هشدار امنیتی به برخی سازمان‌ها مبنی بر قطع ارتباط سامانه اتوماسیون اداری با اینترنت، که در ‍پی آن منجر به انتشار شایعات و اخباری نادرست درباره هک این سیستم‌ها شده است، تصریح می‌کنیم هیچ موردی از هک، نشت داده، از دست رفتن داده یا دیفیس شدن در هیچ یک از سامانه‌های مشتریان چارگون رخ نداده است.

متاسفانه شیوه و ادبیات اطلاع‌رسانی در این رابطه باعث ایجاد شایعات و نگرانی برای فعالان این حوزه و رسانه‌ها شده است.

در روزهای گذشته تیم‌های فنی ما مطابق دستورالعمل‌هایی که بنا به شرایط خاص کشور از نهادهای ذیصلاح دریافت کردند، با اولویت بالا بررسی فاکتورهای امنیت سامانه‌های مشتریان را در دستور کار قرار دادند و طی مجموعه‌ای از اقدامات فشرده زیرساخت‌های همه مشتریان را بررسی کرده و در موارد لزوم پ‍یشنهادات ارتقا امنیت را ارائه داده‌اند.

همچون ۲۵ سال گذشته به همه مشتریان و کاربران اطمینان می‌دهیم که امنیت اطلاعات و سامانه‌های آنها در صدر اولویت‌های ما است و در این راستا از هیچ اقدام اطمینان‌بخشی فروگذار نمی‌کنیم. ضمن س‍پاسگزاری صمیمانه از حسن‌نظر و همراهی مشتریان، همه فعالان و رسانه‌ها در صورت دستیابی هرگونه اخبار تکمیلی، اطلاع‌رسانی رسمی و شفاف انجام خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

92847