۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

رونمایی از پوستر تراکنش دهم ایران/ آینده باهوش است

ICTPRESS - در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ جمعی از مدیران و همکاران مرکز فابا گرد هم آمدند، تا برنامه‌های سال آینده را یکبار دیگر باهم مرور کنند تا پس از تعطیلات نوروز فرآیند اجرایی تک‌تک آن‌ها را پی بگیرند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فابانیوز، پوستر دهمین رویداد تراکنش ایران، در مراسمی با حضور مدیران و کارکنان مرکز فابا رونمایی شد.

◇ تراکنش دهم ایران با شعار «آینده باهوش است» از بخش‌های متنوع و مختلفی از جمله نشست‌های تخصصی، جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر، جشنواره رساله دکتری سال، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال (Fintex) کارگاه‌های معرفی محصول و بخش نمایشگاهی برخوردار است که جزئیات آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

◇ فرآیندها و تجربیات زیسته در عرصه هوشمندسازی اعم از AI ،BI ،DI ،Gi ،CI و خلاقیت‌ها و ارزش‌هایی که کسب‌کارها برای آینده‌ای بهتر تدارک دیده‌اند، عمده مباحث تراکنش دهم را تشکیل می دهد.

◇ دهمین رویداد تراکنش ایران، دی‌ماه ۱۴۰۳ میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است.


برنامه‌هایی همچون تولید محتوای رسانه‌ای، آموزشی، نوآوری، سولوشن‌های هوش مصنوعی، ژئومارکتینگ، نشست‌های تخصصی، مشاوره‌های سازمانی، برنامه‌های برون مرزی و از جمله دهمین رویداد تراکنش ایران، یکبار دیگر مرور گردید و سازوکار اجرایی آن‌ها بررسی و در پایان این نشست از پوستر تراکنش دهم ایران رونمایی شد.

تراکنش دهم ایران با شعار «آینده باهوش است» از بخش‌های متنوع و مختلفی از جمله نشست‌های تخصصی، جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر، جشنواره رساله دکتری سال، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال (Fintex) کارگاه‌های معرفی محصول و بخش نمایشگاهی برخوردار است که جزئیات آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

 

شعار «آینده باهوش است» به دو بخش عمده نظر دارد:

یکی بخش تخصصی و فناورانه که ناظر بر مباحثی همچون هوش مصنوعی(AI)، هوش تجاری(BI)، هوش تصمیم‌گیری(DI) و هوش رقابتی (CI) است که متناسب با هر موضوع، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.

بخش دوم این شعار مبتنی بر این است که امروزه در بطن کسب‌وکارها چه بذرهایی کاشته شده، چه تدابیری اندیشیده شده چه خلاقیت‌هایی بکار رفته و در یک کلام چه ارزش‌هایی خلق می‌شوند و این ارزش‌ها متناظر با چه مسائل و موضوعاتی است که دارای اهمیت ویژه در اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است.

به بیان دیگر خلق هر ارزشی در عرصه کسب‌وکار، رویش گلی نو است و به بیان شاعرانه: «هرگل نو که در جهان آید / ما به عشقش هزار دستانیم». ارزش‌آفرینان امروز، صاحبان کسب‌‌وکارهای به بلوغ رسیده فردا هستند و تراکنش دهم ایران کانون درخشش ارزش‌آفرینانی است که قامتی استوار همچون سرو خواهند یافت.

 

بر این اساس در تراکنش دهم ایران به این دو مباحث عمده پرداخته می‌شود:

  • فرآیندها و تجربیات زیسته در عرصه هوشمندسازی اعم از AI، BI، DI ،GI و CI
  • خلاقیت‌ها و ارزش‌هایی که کسب‌کارها برای آینده‌ای بهتر تدارک دیده‌اند و شعاع گسترده‌ای را شامل می‌شود.

تراکنش دهم ایران یادآور این شعر حافظ است که: «هرکسی آن درَود عاقبت کار، که کِشت»

دهمین رویداد تراکنش ایران، دی‌ماه ۱۴۰۳ میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است و فرآیند جشنواره‌های آن از بهار ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و جزئیات برنامه‌ها به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

 

گزارش تصویری از مراسم رونمایی از پوستر دهمین رویداد تراکنش ایران

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

21255