۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

شرایط دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره تعمیرات لپ‌تاپ

ICTPRESS - اگر به مشاغل فنی علاقه‌مند هستید، حرفه تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری بهترین انتخاب پیش روی شما است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این مطلب برایتان خواهیم گفت که شرایط دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای دوره تعمیرات تخصصی لپ تاپ چیست و چگونه می‌توان به این منظور اقدام کرد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.


شرایط لازم برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای تعمیرات لپ تاپ

در ابتدا باید بگوییم که برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای دوره تعمیرات لپ تاپ باید واجد شرایط دریافت این مدرک باشید. بهتر است قبل از اقدام برای دریافت مدرک، پیش‌نیازهای لازم را آماده کنید. موارد زیر از جمله رایج‌ترین شروط مورد نیاز برای دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای تعمیرات لپ تاپ محسوب می‌شوند:

 

1. شرکت در دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ

شما نمی‌توانید بدون گذراندن دوره تعمیرات و شرکت در کلاس‌های آموزشی برای دریافت مدرک اقدام کنید. در نتیجه اولین گام شما باید یادگیری و آموزش تعمیرات لپ تاپ باشد. به این منظور باید در یک آموزشگاه معتبر و شناخته‌شده اسم نویسی کرده و سپس در کلیۀ جلسات حضوری شرکت کنید.

پیشنهاد ما برایتان در این راستا مجتمع آموزشی پل است. این دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ به صورت کاملاً عملی و در کارگاه‌های تخصصی آموزشگاه برگزار خواهد شد. در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه‌ای بین المللی تعمیرات لپ تاپ و همچنین مدرک دانشگاهی تعمیرات لپ تاپ وزارت علوم به کارآموزان ارائه می‌شود. این دوره تعمیر تخصصی لپتاپ برای شما طراحی شده تا مسیر شما را برای ورود به بازار کار حرفه‌ای تعمیرات لپ تاپ هموار کند. با اطمینان خاطر می‌توانید در این دوره تخصصی و تضمینی شرکت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

 

2. داشتن حداقل سن برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای تعمیرات لپ تاپ

اگر حداقل 12 سال سن داشته باشید، می‌توانید در کلاس صفر تا صد آموزش تعمیرات لپ تاپ ثبت نام کنید؛ اما برای دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری شخص باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. در نتیجه توصیه می‌کنیم به بازه سنی مناسب برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای توجه داشته باشید.

 

شرایط دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره تعمیرات لپ تاپ

 

3. کسب نمره قبولی در آزمون کتبی

آن دسته از کارآموزانی که در همه جلسات حضوری دوره تعمیرات لپ تاپ شرکت می‌کنند، مجوز ورود به آزمون تئوری و کتبی فنی و حرفه‌ای را دارند. در این آزمون مفاهیمی که مربوط به سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری است، عنوان می‌شود. بدون شک کسب نمره قبولی در این آزمون چندان دشوار نیست. چنانچه حداقل نمره 50 را کسب کنید، می‌توانید برای شرکت در آزمون عملی فنی و حرفه ای در زمینه تعمیرات تخصصی لپ تاپ اقدام کنید.

 

4. شرکت در آزمون عملی فنی و حرفه ای تعمیرات لپ تاپ

بعد از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی نوبت به شرکت در آزمون عملی فنی و حرفه‌ای می‌رسد. آن دسته از کارآموزانی که حداقل نمره 70 را در این آزمون کسب کنند، موفق به دریافت فنی حرفه ای دوره تعمیرات لپ تاپ خواهند شد. در این آزمون، لپ تاپ یا سیستم کامپیوتری خرابی را در اختیار کارآموز قرار داده و در وهله اول از او می‌خواهند که مشکل را عیب‌یابی کرده و سپس برای رفع آن اقدام کند.

 

5. دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات لپ تاپ
پس از اینکه شخص در آزمون عملی فنی و حرفه‌ای نمره لازم را کسب کرد، می‌تواند برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای از طریق سایت اقدام کند. دقت داشته باشید که این مدرک دارای اعتبار بالایی بوده و حتی در کشورهای خارجی که زیر نظر سازمان جهانی کار هستند، دارای ارزش و اعتبار بوده و از آن می‌توان برای مهاجرت کاری نیز استفاده کرد.

اکنون با شرایط لازم برای دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لپ تاپ آشنا شده‌اید. همان‌طور که عنوان شد مهم‌ترین شرط ورود به آزمون و دریافت مدرک، شرکت در دوره مبتدی تا حرفه‌ای تعمیرات لپ تاپ است. در ادامه برایتان خواهیم گفت که با شرکت در این دوره از چه مزیت‌هایی بهره‌مند خواهید شد.

 

بررسی مزایای شرکت در دوره جامع تعمیرات لپ تاپ

بدون شک با شرکت در بهترین دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ از مزیت‌هایی بهره‌مند خواهید شد. موارد زیر از جمله شایع‌ترین مزایای شرکت در این دوره مجتمع آموزشی پل محسوب می‌شوند:

- بهره‌مندی از حضور اساتید نمونه کشوری

با اطمینان می‌توان گفت که اساتید دوره جزء بهترین‌ها بوده و هرآنچه که اطلاعات در زمینه تعمیرات لپ تاپ دارند برای کارآموزان دوره شرح می‌دهند.

 

شرایط دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره تعمیرات لپ تاپ


- بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره

مهم‌ترین مزین این دوره، پشتیبانی یک ساله است. شما عزیزان بعد از اتمام کلاس‌ها به مدت یک سال می‌توانید برای رفع ایرادات و اشکال با اساتید دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ در تماس باشید.

 

- برگزاری کلاس‌ها در کارگاه‌های مجهز

شما عزیزان با شرکت در این دوره از بابت دسترسی به تجهیزات تعمیرات نگرانی نداشته و هرآنچه لازم دارید در کارگاه‌های مجهز موجود هستند. از طرفی می‌توانید هرآنچه آموخته‌اید به‌صورت عملی پیاده‌سازی کرده و مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

 

- امکان معرفی به بازار کار

آن دسته از کارآموزان فعال و سخت‌کوشی که موفق به دریافت مدرک فنی حرفه‌ای دوره تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری می‌شوند، برای اشتغال به بازار کار نیز معرفی می‌شوند.

 

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برایتان مفید بوده و دربارۀ شرایط دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لپ تاپ اطلاعات جامعی به دست آورده باشید. شما عزیزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ آموزشگاه نامبرده، کلیه مباحث مهم در زمینه سخت افزار، نرم افزار و سایر موارد مشابه در زمینه تعمیرات تخصصی لپ تاپ را آموخته و با دریافت مدرک آینده شغلی خود را تضمین می‌کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

40145