ارائه فوری تسهیلات سازمانی؛ مزیت رقابتی قسطانه
ICTPRESS - مدیرعامل شرکت پایا میهن مان (قسطانه) با اشاره به ۱۲ سال فعالیت این شرکت در حوزه تسهیلاتیاری سازمانی، گفت: مزیت اصلی ما سرعت بالای اعتباردهی و نکول صفر است؛ موضوعی که اکنون نیاز جدی شبکه بانکی و جامعه محسوب میشود.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فابانیوز، فرهاد رنگبست، اظهار داشت: قسطانه از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده است. بهعنوان فردی که از خانوادهای فرهنگی میآیم، همیشه دغدغه داشتم راهکاری نوین برای کارمندان و خانوادههایی که نیازهای خود را معمولاً بهصورت اقساطی تأمین میکنند ارائه دهیم؛ راهکاری که تنوع کالایی داشته باشد و فرایند خرید را ساده کند.
مدیرعامل شرکت پایا میهن مان با برند «قسطانه»، در گفتوگو با استودیو تراکنش در حاشیه یازدهمین رویداد بزرگ تراکنش ایران، گفت: با توجه به شرایط بانکی و مالی آن زمان، مدلهایی طراحی کردیم که بتوانیم به این قشر خدمترسانی کنیم و امروز بیش از ۱۲ سال است که این مسیر را بهصورت مستمر ادامه میدهیم.
رنگبست با اشاره به رویکرد حضور در نمایشگاه افزود: مخاطب اصلی ما شبکه بانکی است. با ورود فناوری به صنعت بانکداری، فینتکها و لندتکها نقش مهمی پیدا کردهاند و ما نیز در حوزه تسهیلاتیاری فعالیت میکنیم. مأموریت ما کمک به بانکها برای ارائه تسهیلات خرد بهصورت دیجیتال و غیرسنتی است تا مردم بتوانند بدون مراجعه حضوری و تنها بهصورت الکترونیکی مایحتاج خود را تأمین کنند.

وی ادامه داد: تمایز اصلی ما تمرکز کامل بر سازمانها و وزارتخانههای بزرگ است. این تمرکز باعث میشود فرایند اعتبارسنجی بسیار سریع انجام شود؛ بهطوریکه در سیستم ما مشتری در کمتر از ۵ دقیقه اعتبار خود را دریافت میکند، در حالیکه در برخی تسهیلاتیاریها تشکیل پرونده ممکن است تا یک هفته طول بکشد.
رنگبست اضافه کرد: یکی از اهداف ما در این رویداد معرفی بهتر عملکردمان به شبکه بانکی است. شعار ما “نکول برابر صفر” است؛ همانطور که طی ۱۲ سال فعالیت، بهواسطه قراردادهای ذیحسابی و کسر از حقوق کارکنان سازمانها، هیچگونه سوخت مطالباتی نداشتهایم و ۱۰۰ درصد اقساط وصول شده است.
وی افزود: اگرچه صنعت لندتک در دنیا از سالهای ۹۶–۹۷ شکل گرفت، اما ما از سال ۱۳۹۳ وارد این حوزه شده بودیم و راهحلهایی طراحی کردیم که امروز دنیا نیز از آن استفاده میکند. با این حال تا سالهای ۹۶–۹۷ بانکها چارچوبهای مشخصی داشتند که امکان فعالیت لندتکها را محدود میکرد، اما با تغییر رویکردها، بانکها نیز به مزایای تسهیلاتیاری پی بردند.
رنگبست ادامه داد: از آنجا که تمرکز ما همیشه روی سازمانها بوده و مخاطب مشخص داشتیم، کمتر نیاز به رسانههای گسترده مثل بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی داشتیم. اکنون هدف اصلی حضور ما در این نمایشگاه این است که شبکه بانکی با مدل عملیاتی قسطانه آشنا شود و بتوانیم همکاریهای گستردهتری با بانکهای مختلف شکل دهیم.
نظرات : 0