سامسونگ با هواپیمایی ترکیش برای ارتقای تجربه سفر همکاری میکند
ICTPRESS - شرکتهای سامسونگ و هواپیمایی ترکیش (Turkish Airlines) با هدف بهبود تجربه سفر، همکاری جدیدی را حول سرویس SmartThings Find آغاز کردند.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، از ابتدای ماه جاری میلادی، این دو شرکت، سرویس «ردیابی هوشمند چمدان» را راهاندازی کردهاند که به مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش این امکان را میدهد تا چمدانهای گمشده یا چمدانهایی که در تحویل آنها تاخیر افتاده را خیلی سریع و با استفاده از سرویس ردیابی موقعیت سامسونگ، یعنی SmartThings Find، پیدا کنند.
سرویس SmartThings Find با استفاده از فناوریهای بلوتوث کممصرف (BLE) و باند فوقعریض (UWB)، دستگاههای ثبتشده در سامسونگ Galaxy را پیدا میکند. این سرویس که توسط شبکهای جهانی، شامل بیش از 700 میلیون دستگاه Galaxy پشتیبانی میشود، به کاربران اجازه میدهد تا به طور امن گوشیهای هوشمند، تبلتها، ساعتهای هوشمند، هدفونهای بیسیم و وسایلی که دارای Galaxy SmartTag هستند را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند.
از طریق این همکاری، هنگامی که مسافران در گزارش چمدان گمشده خود لینک موقعیت چمدان را میفرستند، هواپیمایی ترکیش میتواند چمدانهایی که دارای Galaxy SmartTag هستند را راحتتر پیدا کند. همچنین، مسافران میتوانند با استفاده از قابلیت «تغییر تصویر دستگاه» در برنامه SmartThings Find، عکس واقعی چمدان خود را ثبت کنند تا در صورت جا ماندن، شناسایی آن راحتتر شود.

سامسونگ قصد دارد جدای از شرکت هواپیمایی ترکیش به عنوان اولین شریک خود، همکاریهای خود را با خطوط هوایی بیشتری گسترش دهد. همچنین ترکیش ایرلاینز در نظر دارد استفاده از SmartThings Find را از مدیریت چمدان فراتر برده و آن را در سایر بخشهای خدمات مشتری که به موقعیتیابی وابسته هستند، توسعه دهد.
ترکیش ایرلاینز به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، بهدنبال ایجاد همکاری بلندمدت با سامسونگ است تا از طریق دستگاهها و راهکارهای نرمافزاری مبتنی بر هوش مصنوعی، نوآوریهای تازهای را در تجربه سفر رقم بزند.
نظرات : 0