۱۴۰۵ پنجشنبه ۰۴ تیر

سرویس «گوگل مپ» در دسترس کاربران قرار گرفت

ICTPRESS - دسترسی به سرویس «گوگل مپ» مجددا برای کاربران برقرار شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، از ساعاتی پیش، دسترسی کاربران به سرویس «گوگل مپ» مجدداً برقرار شده است.

گفتنی است با آغازجنگ، دسترسی به اینترنت بین‌الملل و برخی سرویس‌ها به دلایل امنیتی با محدودیت مواجه شد. با این حال، در روز‌های اخیر بخشی از خدمات برخط برقرار شد. در همین راستا سرویس‌هایی مانند موتورجست‌وجوی گوگل و جیمیل در دسترس قرار گرفت.

اکنون نیز سرویس نقشه گوگل، به‌عنوان یکی از ابزار‌های پرکاربرد مسیریابی، مجدداً در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که در برخی مناطق و برای برخی افراد همچنان نوسان و اختلال در دسترسی وجود دارد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

32660