۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

پیام‌رسان XChat برای iOS منتشر شد

ICTPRESS - ایکس چت (XChat)، پیام رسان جداگانه ایکس به طور عمومی ارائه شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این اپ نخست روی دستگاه های iOS فعال می شود و به کاربران اپ جدید امکان می‌دهد با مخاطبین ایکس ارتباط برقرار کنند، فایل به اشتراک بگذارند، تماس‌های صوتی و ویدیویی و همچنین چت‌های گروهی برقرار کنند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، این شرکت نخستین‌بار آزمایش عمومی XChat را با گروه کوچکی از کاربران بتا در سال جاری میلادی آغاز کرد تا بازخوردشان درباره تجربیات جدید را دریابد.

اپ «ایکس چت» یک بخش کلیدی از چشم انداز استراتژیک این شرکت است که شبکه اجتماعی را به عنوان نقطه پرتاب سرویس های دیگر مانند ارسال پیام یا انجام پرداخت می داند.

البته تصمیم ایکس برای جدا کردن این بخش از پلتفرمش تا به یک اپ جداگانه تبدیل شود، گذری نسبت به برنامه پیشین ایلان ماسک برای تبدیل کردن ایکس به یک اپلیکیشن همه کاره بود که مکانی برای دسترسی به ارسال پیام، پرداخت، تولید محتوا، خرید، هوش مصنوعی و غیره فراهم می کند.

در عوض xAI، شرکت مادر ایکس اکنون مجموعه ای از اپ ها را برای تامین نقاط تماس بیشتری با مصرف‌کننده از طریق خدمات خود فراهم کند.

 

منبع: مهر

 

نظرات : 0

ثبت نظر

13360