۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

بلاکچین و ارز دیجیتال

بررسی صرافی های رمز ارز معتبر و مزایا و معایب هر یک

ICTPRESS - انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال، یکی از دغدغه‌های همیشگی معامله‌گران بازار کریپتوکارنسی است.

معرفی و بررسی رویدادها و تأثیر آنها بر بازارهای مالی

ICTPRESS - برای معرفی و بررسی رویدادها و تأثیر آنها بر بازارهای مالی، ابتدا باید توجه داشت که رویدادها می‌توانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر بازارهای مالی تأثیر بگذارند.

تعرفه جدید برق مصرفی برای استخراج رمزارز اعلام شد

ICTPRESS - نرخ ریالی هر کیلووات ساعت برق مصرفی برای استخراج رمزارز در بازه زمانی ۲۸ اردیبهشت تا ۲۸ مرداد سال جاری، ۲۸ هزار و ۳۲۰ ریال تعیین شد.

آیا استخراج تتر امکان پذیر است؟

ICTPRESS - بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران و معامله‌گران زیادی را به خود جذب کرده است. برخی از کاربران این بازار نیز تلاش می‌کنند از طریق استخراج رمزارزها به سوددهی برسند.

اخبار ارز دیجیتال فانتوم را از کجا پیگیری کنیم؟

ICTPRESS - فانتوم یکی از پروژه‌های جذاب کریپتو است که با هدف بهبود مقیاس‌پذیری بلاک چین طراحی شده است؛ این پلتفرم به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند و به صورت مداوم در حال توسعه است.

نکات مهم و ضروری برای خرید ارزهای دیجیتال در ایران

ICTPRESS - سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال در چند سال به یکی از اصلی‌ترین روش‌های کسب درآمد تبدیل شده است

صعود تاریخی بیت‌کوین و سبقت ارزش بازار از نقره

ICTPRESS - ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی ۷۱ هزار دلار بیشتر از نقره شد به طوریکه اکنون این رمز ارز، هشتمین دارایی با ارزش جهان محسوب می‌شود.

راحت‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال چیست؟

ICTPRESS - برای خرید ارز دیجیتال راه‌های مختلفی وجود دارد. برای انتخاب بهترین روش باید به راه‌های مختلف اشراف داشت و بر اساس شرایط بهترین گزینه را انتخاب کرد. در این مطلب به روش‌ های خرید ارز دیجیتال

نقد و بررسی تازه ترین تکنولوژی ها در فضای ارزهای دیجیتال

ICTPRESS - با توسعه جهان، نیازها نیز متفاوت می‎شوند و ناگزیر افزایش می‌یابند. در دنیای جدید، مطالعه و تحقیق بیشتر برای همگام شدن با سرعت تغییرات ضروری شده است. مفاهیم اتوپیایی دیروز روزبه‌روز آشناتر م

نشست تخصصی «Defi و دنیای پر جاذبه رمز ارزها» برگزار شد

ICTPRESS - نشست تخصصی «Defi و دنیای پر جاذبه رمز ارزها» روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در دومین روز از نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.