۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۲ آبان

دانش و آموزش

جلوگیری از چاقی با کمک نانوذرات!

ICTPRESS - پژوهشگران چینی از یک سیستم متشکل از نانوذرات رونمایی کرده‌اند که با جذب چربی بدن می‌تواند از چاقی جلوگیری کند.

تمدید فراخوان طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

ICTPRESS - پنجمین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه تا 15 آبان ماه 1403 تمدید شد.

قابلیت‌های مخفی که در گوشی‌های اندرویدی وجود دارد

ICTPRESS - در گوشی‌های اندرویدی ویژگی‌های مخفی وجود دارند که کاربرد‌های خوبی محسوب می شوند.

افزایش میزان استقبال از آموزش مجازی در سال ۱۴۰۳

ICTPRESS - مرور گزارش‌های آماری مرتبط با فعالیت سایت‌های آموزشی، می‌تواند تصویر واضح‌تری از فراگیری استفاده از این امکان در میان محصلان و معلمان ارائه دهد.

آسمان پاییز: دو بارش شهابی و یک ابرماه در راه است

ICTPRESS - اصولا از پاییز به عنوان فصل بارش شهاب سنگ ها یاد می شود زیرا بیشتر بارش های شهابی در سال در همین فصل اتفاق می افتد اما اکتبر ۲۰۲۴ تنها شامل ۲ بارش شهابی و یک رویداد ابرماه است.

مراحل انجام پایان نامه در موسسه استاد پژوهش

ICTPRESS - انجام پایان نامه همواره یکی از بزرگ ترین و حتی پیچیده ترین دغدغه های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

کشف جدید دانشمندان: درمان زوال عقل با دستکاری رؤیاها امکان‌پذیر است

ICTPRESS - دانشمندان می‌گویند امواج مغز را می‌توان در حالی که رؤیا می‌بینیم، دستکاری کرد و این کار می‌تواند به درمان زوال عقل کمک کند.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی ایرانسل اعلام شد

ICTPRESS - ایرانسل با هدف حمایت از جوانان با استعداد، شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشجویی خود را برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام کرد.

معاون علمی رئیس جمهور: دانش‌آموزان سمپادی در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به کار می‌شوند

ICTPRESS - معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: دانش آموزان سمپادی از روز اول فراغت از دبیرستان در شرکت‌های دانش بنیان مشغول کار می شوند تا نخستین نسلی باشند که بتوانند از دانششان د

کاظم قلم‌چی: قهرمانان تاب‌آوری با وجود همه سختی‌ها به موفقیت رسیدند

ICTPRESS - بنیان‌گذار کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی گفت: قهرمانان تاب‌آوری دانش‌آموزانی هستند که در شرایط بسیار دشوار در روستاها یا حاشیه شهرها با کم‌ترین امکانات زندگی کرده‌ و درس خوانده‌اند، در برابر دش