۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۲ آبان

بانک، بورس، بیمه

راه‌اندازی بانکداری دیجیتالی و هوشمند با همراه بانک پاسارگاد و اپلیکیشن اقتصاد نوین

ICTPRESS - با دانلود و نصب همراه بانک پاسارگاد و همراه بانک اقتصاد نوین ایفون، به راحتی از همه خدمات بانکی در سراسر جهان بهره‌مند شوید.

هم‌افزایی بازارهای پول و سرمایه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ملی انفورماتیک و گروه مالی مهرگان

ICTPRESS - شرکت ملی انفورماتیک و گروه مالی مهرگان، تفاهمنامه‌ای با هدف هم‌افزایی بازارهای پول و سرمایه و همکاری های مشترک در حوزه های فین‌تک، توسعه نوآوری و سرمایه‌گذاری‌ منعقد کردند.

فرصت طلایی اقتصاد دیجیتال در رشد تولید ناخالص داخلی

ICTPRESS - در حالی که سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی (GDP) در ایران بین هفت تا هشت درصد و به عبارتی نیمی از رقم میانگین جهانی است، با توسعه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در صنعت مالی، می‌تو

دومین شماره فصلنامه هوش مصنوعی «هوش نما» منتشر شد

ICTPRESS - شرکت ملی انفورماتیک ایران دومین شماره فصلنامه هوش مصنوعی «هوش نما» را با هدف مطالعه جامع اکوسیستم هوش مصنوعی ایران در سه حوزه بانکداری، بورس و بیمه منتشر کرد.

حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

ICTPRESS - نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به عنوان همراه اول بازارهای مالی کشور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) حضور می‌یابد.

حضور ایرانسل در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

ICTPRESS - شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رویداد مالی منطقه خاورمیانه، با حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل برگزار می‌شود.

اتصال شبکه پرداخت کارتی میر روسیه به شبکه شتاب ایران

ICTPRESS - رئیس بانک مرکزی از اجرای اتصال شبکه بانکی شتاب ایران به شبکه میر روسیه خبر داد و گفت: از شهریورماه کارت‌های بانکی شبکه شتاب ایران در خودپردازهای روسیه قابل استفاده هستند.

هاب نوآوری گروه ملی انفورماتیک پل ارسال راهکار به بانک مرکزی

ICTPRESS - مدیرعامل شرکت فرادیس گستر کیش گفت: ساختاری در بانک مرکزی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بیرونی، برای حل مشکلات بانک مرکزی، شرکت‌های زیر مجموعه و نهاد رگولاتور تا کنون وجود نداشته ولی هاب

ریال دیجیتال رونمایی شد؛ تشریح مشخصات و نحوه استفاده از آن

ICTPRESS - معاون بانک مرکزی گفت: ریال دیجیتال عملا اسکناس است و همه مولفه‌های اسکناس به غیر از فیزیک اسکناس را دارد و با آن می‌توان در حداکثر فاصله و حداقل زمان تراکنش انجام داد.

ریال دیجیتال عملیاتی شد

ICTPRESS - ریال دیجیتال در جزیره کیش عملیاتی شد و مشتریان شبکه بانکی از تیرماه می‌توانند بدون پول کاغذی یا کارت بانکی و از طریق کیف پول ریال دیجیتال خرید کنند.