۱۴۰۳ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

ارایه 30 سرویس جدید در نمایشگاه تلکام 2009

به گزارش ICTPRESS ، مهندس عطوفی در هفتمین گردهمایی مدیران ادارات مشترکان ارتباطات سیار، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از جمله سرویس هایی که به زودی به مشترکان ارایه می شود می توان به آوای انتظار(RBT ) ، اطلاع رسانی دریافت پست الکترونیکی از طریق پیامک و تیمچه اشاره کرد.
وی افزود: بعد از افزایش ضریب نفوذ ، یکی از بحث های اصلی که از سوی شرکت ارتباطات سیار و به صورت جدی پیگیری خواهد شد، ارایه سرویس های ارزش افزوده است.
معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار خاطر نشان کرد: به کمک سرویس های ارزش افزوده می توان تلفن همراه را از یک وسیله ارتباطی ساده ارتقاء داده و آن را به یک وسیله برای فراهم کردن زندگی بهتر استفاده کرد.
وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در این گردهمایی به آن اشاره شد، و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، ویژگی های بازاریابی در این حوزه و اقداماتی که اپراتورها می توانند در این زمینه انجام دهند است.
مهندس عطوفی تصریح کرد: در حال حاضر و پس از تامین خواسته های مشترکان انبوه و به دنبال ایجاد فضای رقابتی در کشور، استفاده بیش از پیش از بازاریابی و تجهیز شده به آخرین دستاوردهای این حوزه مورد توجه جدی مسئولان قرار دارد.
وی گفت: تقسیم بندی بازار و تخریب استراتژی های ادامه حضور در این بازار از جمله برنامه های شرکت ارتباطات سیار در این زمینه است.
معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار در خصوص دیگر برنامه های همراه اول تاکید کرد: در آینده نزدیک و با برنامه ریزی های صورت گرفته سامانه های پشتیبانی مشترکان اعتباری و ثابت همراه اول به سمت مجتمع شدن حرکت می کنند که منافع بسیاری برای مشترکان در راستای دریافت سرویس های بیشتر و با سرعت بالاتر دارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

92519