۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

۱۵ آبان برگزار می‌شود: پنجمین رویداد گراف‌دی

ICTPRESS - پنجمین رویداد گراف‌دی (گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و اقتصادی) با محوریت «مدیریت وجهه سازمان»، دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی رویداد گراف‌دی، سعید کریمی دبیر این رویداد گفت: در این رویداد، مدیران عامل، متخصصان و کنش‌گران فعال در حوزه‌های روابط عمومی و حوزه برندینگ، آخرین دستاوردها و تجارب موفق درعرصه مدیریت وجهه سازمانی را با حاضران در نشست به اشتراک خواهند گذاشت.

کریمی با اشاره به ارائه تندیس «گراف‌دی» تصریح کرد: در این دوره از رویداد نیز مدیران‌عامل شرکت‌های حوزه فناوری و اقتصادی که بیشترین تاثیرگذاری را در مدیریت وجهه سازمانی در همکاری با روابط عمومی خود داشته‌اند، تندیس مدیر اثرگذار را دریافت خواهند کرد.

دبیر رویداد گراف‌دی در خصوص ویژگی جدید در رویداد پنجم گفت: در حاشیه این رویداد، دوره‌های تخصصی با محوریت ارائه تکنیک‌های عملیاتی در مدیریت وجهه سازمانی و در قالب ۶ دوره آموزشی با ارائه مدرک مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های «روابط عمومی و رسانه های نوظهور»، «حفاظت از شهرت برند با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی»، «روابط عمومی قصه‌گو و قدرت داستان‌سرایی در ارتقای برند»، «مدیریت تخریب و بحران‌های آسیب‌زا برای وجهه سازمانی» و «تعامل با حاکمیت با استفاده از روش‌های نوین ارتباطی» با حضور اساتیدی همچون دکتر یونس شکرخواه، دکتر امیرحسن موسوی، فرزانه بنی‌هاشم نژاد، دکتر شکری خانقاه و حسین قشمی برگزار می‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

50124