۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

نمایشگاه CES 2024: سنهایزر هدفون ضربان‌شمار و تب‌سنج معرفی کرد

ICTPRESS - شرکت سنهایزر در نمایشگاه CES ‌امسال ایربادهای ورزشی جدیدی معرفی کرد که در عین پخش صدای باکیفیت، مجهز به حسگرهای ضربان قلب و دمای بدن هستند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، این شرکت خط پرچمدار Momentum خود را با یک مدل پریمیوم جدید با عنوان Momentum True Wireless ۴ در حالی به‌ روز کرده که اولین مجموعه از هدفون‌های ورزشی Momentum Sport را معرفی کرده است. هر دوی این مدل‌ها اواخر امسال وارد بازار می‌شوند و حداقل ۳۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

سنهایزر می‌گوید، بیش از سه سال برای ساخت Momentum Sport کار کرده است تا به ترکیبی از فناوری‌های تناسب اندام با صدای باکیفیت برسد.

درون این ایربادها یک حسگر ضربان قلب و یک حسگر دمای بدن تعبیه شده است که می‌توانند شرایط بدن ورزشکار را به برنامه‌های تناسب اندام و نظارت بر سلامت بدن مانند Apple Health ارسال کنند.

سنهایزر می‌گوید در ایرباد Momentum Sport اولین بار است که یک محصول می‌تواند از تجزیه و تحلیل داده‌های در جریان برای تجزیه و تحلیل بلافاصله استفاده کند. علاوه بر این این ایرباد با ساعت Polar Vantage V۳ کار می‌کند و می‌توان صدای آموزشی مربی هوشمند را از برنامه این شرکت به ایرباد ارسال کرد.

این شرکت یک نمایش زنده از هدفون‌های Momentum Sport را با ساعت Vantage V۳ و اپلیکیشن Polar در نمایشگاه CES انجام داد که طی آن یک شخص بر یک دوچرخه ثابت سوار شد و اطلاعات در لحظه به برنامه ارسال شد.

سنهایزر می‌گوید، یک مبدل ۱۰ میلی‌متری کاملاً جدید برای Momentum Sport ایجاد کرده است که هدف آن ایجاد نوعی صدای زنده و ضرب چشمگیر است که بیشتر افراد برای تمرینات ورزشی خود می‌خواهند.

این ایرباد جدید همچنین دارای یک کانال تسکین صوتی است که اثر انسداد یا احساس گرفتگی گوش‌های کاربر و تحت فشار بودن را از بین می‌برد.

علاوه بر این، سنهایزر می‌گوید نوع طراحی آن به گونه‌ای است همچنین که صدای مزاحم تنفس، گام برداشتن و سایر صداهای بدن را که می‌تواند حواس پرت کننده باشد، کاهش می‌دهد.

گفتنی است که ایرباد Momentum Sport یک طراحی نیمه‌باز دارد که اجازه می‌دهد کمی از صدای محیط اطراف به طور طبیعی وارد شود. همچنین قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، در زمانی که نیاز به تمرکز دارید و حالت ضد باد برای مقابله با وزش باد و نسیم زمانی که در فضای باز هستید، وجود دارد.

این هدفون‌ها همچنین دارای استاندارد IP۵۵ برای مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار هستند، در حالی که از ساختار ضد ضربه و گیره‌های مقاوم در برابر گرفتگی دارند تا از انباشت جرم گوش جلوگیری کند.

قاب شارژ آن نیز دارای استاندارد IP۵۴ است و شارژ بی‌سیم را ارائه می‌دهد.

سنهایزر وعده عمر باتری تا ۶ ساعت را برای مدل Momentum Sport داده است، اما اشاره نکرده است که این عدد را با احتساب روشن بودن ANC گفته است یا خیر.

قاب شارژ در حالت شارژ کامل تا سه بار ایربادها را ظرف ۱۰ دقیقه شارژ می‌کند.

ضمن اینکه این هدفون‌ها با برنامه Smart Control شرکت سنهایزر برای تغییر مشخصات صدا و تنظیمات مختلف کار می‌کنند و مجموعه‌ای از سری‌ها و دنباله‌ها برای قرارگیری مناسب در گوش کاربر در جعبه ارائه می‌شود.

ایرباد Momentum Sport در تاریخ ۹ آوریل با قیمت ۳۳۰ دلار در رنگ‌های مشکی، سبز و گرافیتی در دسترس خواهد بود.

 

 

ایرباد Momentum True Wireless ۴ نیز دنباله‌ای از هدفون‌های Momentum ۳ این شرکت است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. سنهایزر می‌گوید بیش از ۱۲ ارتقاء از جمله پشتیبانی از بلوتوث ۵.۴ به این مدل اضافه کرده است.

به گفته این شرکت، تجهیز این مدل به شش میکروفن، کیفیت تماس و عملکرد ANC را بهبود می‌بخشد، در حالی که یک حالت تطبیقی، صدای یکپارچه ورودی صدا را در هر دو حالت موسیقی و پخش انواع محتوا نظارت می‌کند.

همچنین ویژگی‌های شخصی‌سازی صدا، منطقه صدا و بررسی صدا از طریق برنامه Smart Control در دسترس هستند.

سنهایزر می‌گوید که طراحی داخلی آن برای محافظت بهتر در برابر جرم گوش به‌روز کرده است.

این شرکت از نظر کیفیت صدا قول‌های هیجان انگیزی داده است که با توجه به این که سنهایزر چندین سال است که به طور مداوم برخی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم را از نظر کیفیت پخش صدا ارائه کرده است، بنابراین دلایل زیادی برای باور این ادعاها داریم.

قاب شارژ این ایرباد می‌تواند ایربادها را به صورت بی‌سیم سه بار شارژ کامل کند و ایربادها هر بار تا هفت و نیم ساعت(ANC مشخص نشده است) کار می‌کنند. علاوه بر این، سنهایزر توضیح داده که عملکرد باتری را در طول زمان با حالت محافظت از باتری که چرخه‌های شارژ را بهینه می‌کند، ارتقا داده است.

ایربادهای Momentum True Wireless ۴ در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای متالیک و گرافیتی در تاریخ ۱۵ فوریه با قیمت ۳۰۰ دلار(۵۰ دلار بیشتر از قیمت مدل قبلی در زمان عرضه)، برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود و عرضه آن از اول مارس آغاز خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

99787