۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

سامسونگ با همکاری مایکروسافت قابلیت جدید اتصال هوشمند را برای گلکسی بوک۴ معرفی می‌کند

ICTPRESS - سامسونگ با همکاری مایکروسافت، قابلیت‌های یک کامپیوتر قدرتمند را ارتقا داده و به دنبال ایجاد تجربیات جدید اتصال هوشمند و یکپارچه در تازه‌ترین لپ‌تاپ‌های خود است. 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، این شرکت به‌تازگی عرضه سری جدید گلکسی بوک۴ (Book4) را به عنوان قدرتمندترین و هوشمندترین لپ‌تاپ‌های خود جشن گرفت. این سری جدید، عملکردی هوشمند، امنیت بهبودیافته و نمایشگری تعاملی با رنگ‌های زنده را در یک طراحی فوق‌العاده قابل‌حمل ارائه می‌دهد.

سامسونگ با همکاری مایکروسافت، قابلیت‌های یک کامپیوتر قدرتمند را ارتقا داده و به دنبال ایجاد تجربیات جدید اتصال هوشمند و یکپارچه در تازه‌ترین لپ‌تاپ‌های خود است. این ویژگی‌های ارتباطی جدید، سری گلکسی بوک۴ را کارآمدتر، هوشمندتر و سازگارتر کرده و تعهد سامسونگ و مایکروسافت را برای ارائه بهترین تجربه ممکن به نمایش می‌گذارد.

 

تجربه اتصال یکپارچه چند دستگاهی با Microsoft Copilot

سرویس کوپایلوت (Copilot) مایکروسافت با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی، سری گلکسی بوک۴ را به گوشی هوشمند شما متصل می‌کند تا به‌صورت یکپارچه با یکدیگر کار کنند. Copilot مایکروسافت، می‌تواند پیام‌های متنی را از گوشی گلکسی سامسونگ شما پیدا کرده، آنها را بخواند و خلاصه کند. همچنین قادر است به‌صورت خودکار از طرف شما پیامی را ایجاد کرده و از روی لپ‌تاپ‌تان آن را ارسال کند.

این قابلیت‌ها به Copilot اجازه می‌دهد رستوران‌هایی که دوستان‌تان در پیام‌های قبلی پیشنهاد داده‌اند را پیدا کرده و نظرات مشتریان را در مرورگر خود جستجو کند. سپس به‌طور مستقیم ازطریق لپ‌‎تاپ، پیامی به شریک یا همکار شما بفرستد و او را به شام دعوت کند. بدون اینکه مجبور باشید گوشی خود را روشن کنید و اپلیکیشنی را اجرا کنید، سری گلکسی بوک۴ به شما امکان می‌دهد به عملکردها و اطلاعات گوشی هوشمند خود به نحوی سریع‌تر و هوشمندانه‌تر دسترسی داشته باشید.

به کمک Copilot مایکروسافت، تجربه اتصال یکپارچه بین چند دستگاه‌ هوشمند مانند زمان کار کردن با یک دستگاه، راحت و لذت‌بخش می‌شود و این فرصت را می‌یابید تا کارهای روزانه خود را به شکل سریع‌تر و کارآمدتری انجام دهید. با گسترش تدریجی امکانات Copilot مایکروسافت برای مدیریت برنامه‌های بیشتر، تجربه اتصال با سایر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ هوشمندتر، قدرتمندتر و راحت‌تر می‌شود.

 

تبدیل گوشی هوشمند به وب‌کم قدرتمند

امروزه، گسترش «کار ترکیبی» باعث شده تا ویدیو کنفرانس‌ها به یک روال عادی در محیط‌های کاری تبدیل شوند. سری گلکسی بوک۴ به شما این امکان را می‌دهد تا دوربین گوشی خود را به وب‌کم تبدیل کنید. شما می‌توانید برای تماس‌های ویدیویی در برنامه‌های کنفرانس مجازی مانند: Microsoft Teams به دوربین‌های قدرتمند گوشی‌های هوشمند گلکسی دسترسی داشته باشید.

به لطف کیفیت تصویر عالی، احساس خواهید کرد که واقعا در کنار همکاران‌تان حضور دارید. با یک کلیک ساده می‌توانید بین دوربین‌های عقب و جلوی گوشی جابجا شوید تا بهترین شرایط را داشته باشید. اگر می‌خواهید به‌سرعت جابجا شوید تا بقیه افراد حاضر در اتاق را در کادر دوربین جای دهید، فقط کافی است بلند شوید و در حین صحبت کردن، قدم بزنید یا منظره بیرون از پنجره را به همکاران خود نشان دهید. این امکان تعویض آسان دوربین به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به تنظیم لپ‌تاپ خود، عملکردی سیار و انعطاف‌پذیر داشته باشید. همچنین می‌توانید در تماس‌های‌تان از ویژگی‌های مختلف دوربین گوشی خود مانند محو کردن پس‌زمینه (Background Blur) و قاب‌بندی خودکار (Auto-framing) استفاده کنید که به تمرکز تصویر شما در هر محیطی کمک می‌کند. فرقی ندارد که در یک کافی‌شاپ شلوغ کار می‌کنید یا در اتاق هیئت مدیره شرکت نشسته‌اید.

قابلیت وب‌کم قدرتمند و قابل حمل، هر تجربه دوربینی را ارتقا می‌دهد تا کاربران بتوانند همزمان با لذت‌بردن از تصاویر باکیفیت گوشی‌های هوشمند، تجربه رضایت‌بخش و راحتی از کار با لپ‌تاپ‌ها داشته باشند. از طریق همکاری نزدیک و مستمر بین سامسونگ و مایکروسافت، سری گلکسی بوک۴ در آینده شاهد ظهور قابلیت‌های هوشمندتر و جدیدتری خواهد بود.

مرزهای این اتصال از گوشی‌های هوشمند فراتر می‌رود و شما می‌توانید تجربه خود را از طریق اتصال لپ‌تاپ‌ بوک۴ خود به سایر دستگاه‌های گلکسی گسترش دهید. برای مثال، می‌توانید از تبلت Tab S9 Ultra به‌ عنوان نمایشگری برای لپ‌تاپ خود استفاده کنید تا بهره‌وری و خلاقیت شما به حداکثر برسد. همچنین با گلکسی Buds2 Pro، لپ‌تاپ شما، صدای شفاف و واضح و با کمترین تاخیر ممکن را ارائه می‌دهد تا بتوانید از کیفیت تماس‌ها یا تماشای فیلم‌ها و سریال‌های پرهیجان لذت ببرید. با بهره‌مندی از همه این قابلیت‌ها و بسیاری موارد دیگر، سری گلکسی بوک۴ سامسونگ با تجهیز به مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته و برای ارائه بهترین تجربه ممکن از کامپیوترهای شخصی طراحی و در دسترس شما قرار گرفته است.
 

نظرات : 0

ثبت نظر

68613