۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

بررسی نسل جدید تلویزیون‌های QNED ال‌جی که برای سال 2024 معرفی شد

ICTPRESS - جدیدترین تلویزیون‌های QNED ال‌جی با استفاده از پردازشگر هوش مصنوعی α8، تجربه سرگرمی‌های خانگی را با کیفیت تصویرعالی و واقعی روی نمایشگرهای بسیار بزرگ ارتقاء بخشیده است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ال‌جی در ایران، این شرکت به تازگی جدیدترین سری تلویزیون‌های QNED و QNED Mini LED 2024 خود را معرفی کرده است. این سری محصولات گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب نمایشگر فراهم می‌کنند که یکی از این گزینه‌ها شامل نمایشگر بسیار بزرگ 98 اینچی با کیفیت تصویر عالی، فن‌آوری‌های پیشرفته پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، ویژگی‌های گسترده شخصی‌سازی و طراحی پیچیده است.

تلویزیون‌های QNED جدید ال‌جی  با تکامل بیشتر و برخورداری از پردازشگر هوش مصنوعی α8 به شکل چشمگیری هوشمندتر شده و با افزایش 3/1 برابری کارایی هوش مصنوعی، بهبود 3/2 برابری کارایی گرافیکی و افزایش 6/1 برابری سرعت پردازش نسبت به نسل قبل خود بهبود یافته‌اند.

AI Picture Pro  برای نمایش بصری دقیق‌تر از فن‌آوری‌های پیشرفته‌ای بر پایه یادگیری عمیق، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند. این ویژگی ارزشمند، به طرز ماهرانه‌ای چهره‌ها، اشیاء و پس‌زمینه‌های یک صحنه را متمایز می‌کند و بافت و جزئیات ظریف را برای ارائه یک کیفیت تصویر بی‌نظیر، زنده و واقعی غنی‌تر می‌کند. Dynamic Tone Mapping Pro تصویر را به بلوک‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و هر یک از آن‌ها را در لحظه برای تعیین تاریک‌ترین و روشن‌ترین نواحی آنالیز می‌کند و به این ترتیب برای ارائه کیفیت تصویر سه‌بعدی جزئیات را با بهینه‌سازی دقیق HDR بهبود می‌دهد.

با استفاده از Personalized Picture Wizard، کاربران می‌توانند با انتخاب چند تصویر مورد نظر خود از میان گزینه‌های داده شده که به صورت هوشمند و با استفاده از روش یادگیری عمیق تهیه شده‌اند به آسانی کیفیت تصویر را طبق سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

علاوه بر برخورداری از تصویری زنده و با کیفیت، AI Sound Pro تماشاگران را با کیفیت صدای عالی مجازی و فراگیر 9.1.2 که توسط بلندگوهای داخلی تلویزیون پخش می‌شوند مسحور می‌کند. WOW Orchestra نیز برای ایجاد یک سیستم صوتی واحد، ساندبارهای ال‌جی را به نحو یکپارچه‌ای با بلندگوهای تلویزیون هماهنگ می‌کند تا یک تجربه صوتی جذاب سه بعدی برای کاربران فراهم شود.

 

 

جدیدترین تلویزیون‌های QNED این شرکت با استفاده از فن‌آوری‌های رنگی Quantum Dot و NanoCell کیفیت تصویری بسیار عالی و شفاف را برای تجربه تماشایی بسیار نزدیک به واقعیت ارائه می‌کنند. رنگ‌های دقیق تلویزیون‌های QNED با بازتولید رنگ بهبود یافته، عمق بصری را برای یک تجربه سرگرمی خانگی فراگیر سه بعدی ارتقاء می‌دهند.

 تلویزیون‌های LG QNED Mini LED با استفاده از فن‌آوری Precision Dimming با بهبود درجه‌بندی و کنترل نور پس‌زمینه به کنتراست طبیعی دست یافته‌اند. تلویزیون‌های LG QNED از فن‌آوری Local Dimming  برای دستیابی به کنتراست واقعی و درخشندگی منحصر به فرد استفاده می‌کنند. تلویزیون LG QNED Mini LED مدل QNED90 با استفاده از Million Grey Scale که طیف‌های مختلف خاکستری را متمایز کرده و با درجه‌بندی‌ای برابر با 20-بیت کنتراستی به شدت پر انرژی فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است تلویزیون‌های QNED 2024 ال‌جی شامل مدل‌های QNED85 و QNED80 با برخورداری از طراحی شیک و پیچیده خود، در هر فضایی به خوبی تلفیق شده و به فضای خانه جلوه‌ای فوق‌العاده می‌بخشد. این تلویزیون‌ها همچنین می‌توانند روی دیوار نصب شوند و انعطاف‌پذیری بیشتری را در چیدمان مبلمان و لوازم خانگی ایجاد کنند.

تلویزیون‌های QNED 2024 ال‌جی تجربه کاربری سرگرمی‌های خانگی را با قابلیت‌های شخصی‌سازی هوشمندانه خود و بهبود دسترسی‌پذیری آسان ارتقاء می‌دهند. ال‌جی با برنامه webOS Re:New، امکان به روزرسانی به جدیدترین نسخه پلتفرم webOS را برای تلویزیون‌های هوشمند خود فراهم کرده است و تعداد بیشتری از دارندگان تلویزیون‌های هوشمند می‌توانند تا 5 سال آینده از به‌روزترین تجربه‌های کاربری برخوردار شوند. این پیشنهاد شایان توجه شامل مدل‌های  LG QNED Mini LED8K تولید شده در سال 2022 (سری‌های QNED99 و QNED95) نیز می‌شود و در آینده مدل‌های بیشتری از سری تلویزیون‌های QNED  در سراسر جهان را پوشش خواهد داد.

 

 

کاربران با استفاده از جدیدترین پلتفرم webOS تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، برای شخصی‌سازی تجربه کاربری بر اساس سلیقه فردیشان می‌توانند پروفایل‌های انفرادی برای خود ایجاد کنند. این تلویزیون‌ها می‌توانند تفاوت بین صداهای کاربران را بر اساس پروفایل آن‌ها تشخیص دهند و با تفسیر جامع الگوی استفاده آن‌ها، پیشنهادات شخصی‌سازی شده‌ای را به آن‌ها ارائه دهند.

به علاوه، صفحه اصلی رابط کاربری نمایشگر جدیدترین نسخه‌های webOS برای دسترسی سریع و آسان به خدمات، با دسته‌بندی شخصی‌سازی شده به صورت گروه‌های مختلف از قبیل Home Office، Home Hub، ورزش و گیم‌ها از Dynamic Q Card استفاده می‌کنند. برای لذت بردن کاربران از رسانه‌های دیجیتال مورد علاقه خود، تلویزیون‌های QNED 2024 ال‌جی از Apple AirPlay و Chromecast نیز برای بهبود دسترسی‌پذیری در زمینه اتصالات و سازگاری با دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون‌های QNED 2024 ال‌جی با ارتقاء تجربه کاربری برای یکایک افراد با میزان مختلف توانمندی،‌ از مجموعه‌ای از قابلیت‌های دسترسی‌پذیری شامل تنظیمات منوی مخصوص، زبان اشاره، آموزش‌های ریموت کنترل و راهنماهایی برای حل کردن سریع مشکلات برخوردار هستند.

سری تلویزیون‌های QNED 2024 ال‌جی نیازهای متنوع مشتریان را با ارائه مجموعه گسترده‌ای از ابعاد برای نمایشگرها به پیشگامی تلویزیون بسیار بزرگ 98 اینچی، که مرزهای ابعاد نمایشگر را ارتقاء داده است و صفحه نمایشی واقعاً عظیم دارد که بینندگان را با ابعاد بزرگ خود کاملاً در محتوایی که تماشا می‌کنند غرق می‌کنند، پوشش می‌دهند. این مدل غول‌آسای 98 اینچی علاوه بر پاسخ به تقاضای رو به رشد برای تلویزیون‌های بزرگتر در بازار تلویزیون‌های LCD پریمیوم، در سری گسترده‌ای قرار دارد که گزینه‌های جایگزین متعددی نیز شامل نمایشگرهای 43، 50، 55، 65، 75 و 86 اینچی را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند تلویزیونی را که برای فضاهای مختلف مصرفشان مناسب‌ترین ابعاد را داشته باشد انتخاب کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

44528