۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

مانور پایداری برق پشتیبان در شبکه مخابراتی تهران برگزار شد

ICTPRESS - مانور پایداری شبکه مخابراتی استان تهران در شرایط قطع برق شهری در مراکز مخابراتی استان تهران برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای سیاست های کارگروه پدافند غیرعامل و به منظور اطمینان از پایداری وضعیت ارتباطی استان تهران جهت برگزاری مطلوب انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، مانور قطع برق شهری با حضور مسئولان قرارگاه ثارالله، نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و مدیران مخابرات منطقه تهران روز سه شنبه اول اسفندماه در دو مرکز مخابراتی مناطق دو و هشت تهران با موفقیت برگزار شد.

در این مانور که با قطع برق شهری در دو مرکز مهم انجام شد، اتصال خودکار دیزل ژنراتورهای مراکز مخابراتی برقرار و بلافاصله برق مراکز و تجهیزات مربوطه تامین و ارتباط مشترکان بصورت ثابت و پایدار برقرار شد.

 

 

ملک جعفریان مدیر مخابرات تهران در این برنامه، به اهمیت ارتباطات و مخابرات در کسب و کار و زندگی مردم اشاره کرده و گفت: مجموعه مدیریت و همکاران مخابرات استان تهران، بصورت شبانه روزی برای برقراری ارتباط ثابت، امن و پایدار برای منازل شهروندان، سازمان ها، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و مشاغل مختلف تلاش می کنند و هدف اصلی ما کسب رضایت شهروندان از نحوه ارائه و کیفیت خدمات دریافتی از مخابرات استان تهران است.

وی در ادامه بر هماهنگی با نهادهای سیاستگذار و دستگاه های اجرایی برای بهسازی شبکه مخابراتی و تامین ارتباطات همه شعب اخذ رای و آمادگی کامل بخش های فنی مرتبط، برای برگزاری مطلوب انتخابات تاکید کرد.

در ادامه برنامه، نماینده قرارگاه ثارالله در خصوص آمادگی برای برگزاری انتخابات گفت: بخش اعظم نیازمندی های زیرساختی و شکبه مخابراتی تامین شده و با تدبیر و تلاش مجموعه مخابرات تهران و همکاری دیگر دستگاه ها، پایداری شبکه ارتباطی استان تهران در حد بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات محقق شده است.

وی بر بهره گیری از ظرفیت های موجود حراست، بسیج مخابرات، بسیج محلات و نیروی انتظامی برای کنترل و نظارت بر تامین امنیت و پایداری شبکه و زیرساخت‌های مخابرات در استان تهران تاکید کرد.

در ادامه برنامه، رضایی مدیرکل ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر جایگاه ویژه مخابرات استان تهران در شبکه ارتباطی کشور و اهمیت و پایداری ارتباطات به لحاظ موقعیت جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی تهران تاکید کرد و افزود: بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم از سوی مخابرات استان تهران حاصل و نتیجه مدیریت خوب و یکدلی مدیران و مجموعه کارکنان این شرکت است..

لازم به ذکر است نماینده قرارگاه ثارالله، رضایی مدیرکل ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جاویدی مدیرکل منطقه شمال سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، ملک جعفریان مدیریت، معاونان و تعدادی از مدیران کل مخابرات منطقه تهران در این مراسم حضور داشتند.

نظرات : 0

ثبت نظر

22378