۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

فروش بالاتر با سئوی سایت فروشگاهی

ICTPRESS - قطعا راه‌های زیادی برای افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، قطعا راه‌های زیادی برای افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد. از تبلیغات با اینفلوئنسرها گرفته تا تبلیغات پیامکی و بنری، همه راهکارهایی است که در دنیای بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش به شما پیشنهاد می‌شود.

یکی دیگر از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های افزایش فروش، سئوی سایت و کسب جایگاه در گوگل است. اکثر افراد قبل از خرید، برای یافتن اطلاعات یا چک کردن قیمت آن، در گوگل جستجو می‌کنند. نتایج بررسی نشان می‌دهد که مردم بیشتر روی سایت‌های رتبه‌ی یک تا سه در نتایج نمایش داده شده کلیک می‌کنند. پس خیلی مهم است که سایت خودتان را با هر روشی که در توانتان است به این رتبه‌ها نزدیک کنید.

البته باید بگوییم که رسیدن به رتبه‌های صفحه‌ی اول هم خودش بسیار کمک‌کننده است و تا حد خوبی روی فروش اثر دارد. بنابراین ابتدا باید برای رسیدن به صفحه اول، برنامه‌ریزی کنید. بعد از باید تلاشتان را بیشتر کنید تا به رتبه‌های یک تا پنج برسید. 

یکی دیگر از نکاتی که بسیار روی سئوی سایت شما تاثیر دارد، صنفی است که در آن مشغول به کار هستید. در بعضی از صنف‌ها، رقابت بسیار شدیدی برای سئو وجود دارد. بنابراین به نتیجه رسیدن زمان بیشتری می‌طلبد. این را هم باید بگوییم که در سئو باید صبور بود. چون به‌طور معمول بین شش الی یک سال زمان می‌برد تا نتیجه‌ی مطلوب را بگیرید. ولی این دلایل نباید شما را از انجام سئو ناامید کند. چون تأثیر آن در جذب مشتری و افزایش فروش بسیار زیاد است. می‌توانید برای انجام سئو از بسته‌های digify.shop استفاده کنید که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح می‌دهیم.

چطور باید سئو انجام دهیم؟

انجام دادن سئو کار نسبتا سخت و پیچیده‌ای است. یعنی تعداد کارهایی که باید انجام دهید، بسیار زیاد است و همانطور که گفتیم به نتیجه رسیدن آن بسیار طول می‌کشد. برخی از کارهایی هم که باید انجام شود، فنی و تکنیکال است. با توجه به این توضیحات توصیه می‌کنیم که انجام کارهای سئو را به یک متخصص بسپارید. خرج کردن برای سئو نوعی سرمایه‌گذاری است. چون وقتی به نتیجه دلخواه خود برسید، تمام هزینه‌ای که پرداخته‌اید، برمی‌گردد و وارد فاز سوددهی هم می‌شوید.

یکی از جاهایی که می‌توانید روی آن هم برای ساخت سایت و هم سئوی آن حساب کنید، دیجی‌فای است. دیجی‌فای یک فروشگاه ساز فوری است. یعنی با شش مرحله‌ی ساده می‌توانید با آن برای خود یک سایت فروشگاهی بسازید. دیجی‌فای این خدمات را رایگان ارائه می‌دهد و برای ساخت سایت هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند تا ریسک اولیه‌ی ساخت سایت را کاهش دهد.

 

فروش بالاتر با سئوی سایت فروشگاهی

 

اما برای انجام خدمات سئو و کسب جایگاه در گوگل، بسته‌هایی تعریف شده است. این بسته‌ها هر کدام نوع خاصی از خدمات سئو را پوشش می‌دهند و برای رفع نیازهای متفاوتی مناسب هستند.

در اینجا به صورت کلی فرآیند سئو را توضیح می‌دهیم. سئو از دو بخش محتوایی و فنی یا تکنیکال تشکیل می‌شود. دقت کنید که اگر هر دو نوع سئو با هم انجام شوند، نتیجه سریع‌تر و بهتر خواهد بود. در سئوی محتوایی ابتدا کلمات کلیدی صنف شما استخراج می‌شود. این کلمات همان چیزهایی هستند که مردم در گوگل سرچ می‌کنند و شما می‌خواهید روی آن کلمات در نتایج بالای گوگل نمایش داده شوید. باید از این کلمات در صفحات محصول و صفحات بلاگ استفاده شود تا گوگل شما را در نتایج نشان دهد. البته خود استخراج این کلمات و تولید کلمات کلیدی دنباله‌بلند یک بخش ماجراست و تولید محتوای دارای این کلمات هم بخش دیگر آن. در واقع بخش مهمی از هزینه‌هایی که برای سئو دریافت می‌شود در این قسمت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بخش فنی سئو به مسائلی مانند سرعت سایت، نمایش صحیح آن در موبایل و برطرف کردن صفحات دارای خطاهای فنی می‌پردازد. این مسائل را یک متخصص سئو انجام می دهد که دانش فنی کافی دارد. یکی دیگر از کارهای مهمی که در سئو انجام می‌شود، لینک‌سازی است. این کار می‌تواند نقش بسیار مهم و پررنگی در افزایش رتبه‌ی سایت داشته باشد و باید حتما انجام شود. این کار هم یکی دیگر از بخش‌هایی است که سهم جدی و مهمی در هزینه‌های مربوط به سئو دارد.

با توجه به این موارد می‌توانید خدمات موجود در بسته‌های سئوی دیجی‌فای را بررسی کنید و با در نظر گرفتن نیازتان، یکی را برای خود انتخاب کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

64563