۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

تجهیزات مناسب برای ساختمان لوکس، زیبا و مدرن

ICTPRESS - شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توانید خانه‌ای لاکچری داشته باشید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید خانه خود را زیبا کنید، بازسازی دکوراسیون داخلی آن است. 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، بازسازی دکوراسیون داخلی فقط به پذیرایی و آشپزخانه مربوط نمی‌شود بلکه می‌توانید حمام و سرویس بهداشتی خود را هم با به کار گیری شیوه‌های مدرن بازسازی کنید. راهی که می‌توانید حمامی مدرن و شیک داشته باشید استفاده از کفشور خطی است. کفشورهای خطی به شما امکان می‌دهد که بر اساس دکوراسیون و نیاز حمام خود کفشوری را انتخاب کنید به سرویس بهداشتی شما زیبایی می‌دهد و درخشش خاصی به آن‌ می‌بخشد. تفاوت کفشور خطی با کفشور مرکزی در نحوه عملکرد و شیوه نصب آن است که باعث شده رضایت مشتریان از این محصول روز به روز بیشتر شود.

 

چرا از کفشور خطی در حمام استفاده کنیم؟

استفاده از کفشور خطی دارای مزایای زیادی است که مهم‌ترین آن بهینه سازی سرویس بهداشتی به طور همه جانبه است. با کفشورهای خطی فقط با یک شیب یک طرفه و هر ابعاد از کاشی، کف‌سازی منحصر به فردی خلق کنید و از دغدغه از بین رفتن هماهنگی بین آن‌ها دور بمانید. کفشورهای خطی معمولا نزدیک دیواره‌ها و اطراف محیط حمام نصب می‌شوند و فضای بسیار کمی اشغال می‌کنند. کفشور خطی به دلیل داشتن شیب یک طرفه از تجمع حوضچه‌های آب‌ آلوده جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود آب به راحتی هدایت شده و سپس تخلیه شود.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود ما به استفاده از کفشورهای خطی روی بیاوریم، نگه‌داری آسان آن‌هاست. اما چگونه نگهداری از این وسایل آسان است؟ بیایید ابتدا با اولین تصویری شروع کنیم که با کلمه کفشور به یاد می‌آوریم. یک فضای پر از مو، حشرات موذی و ...، آزاردهنده نیست؟ خبر خوب برای حل این مسأله ابن است که کفشورهای خطی به فیلترهای سبدی مجهز هستند که مواد زائد را جمع‌آوری می‌کنند و شما می‌توانید با برداشتن درپوش آن‌ها، سبدشان را تخلیه کنید. این ویژگی مانع از گرفتگی سیستم تخلیه حمام با مواد زائد می‌شود. با خرید کفشور خطی می‌توانید زیبایی را در حمام خود به ارمغان آورید.

 

تجهیزات مناسب برای ساختمان لوکس، زیبا و مدرن

 

استفاده از دریچه بازدید مخفی در ساختمان

دریچه بازدید مخفی دارای کاربردهای متوعی است که در ساختمان‌های جدید بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع می‌توان در ساختمان‌های مدرن از دریچه بازدید استفاده کرد، آن را مناسب‌سازی کرد و دریچه‌های قدیمی را حذف کرد. بعد از نصب دریچه بازدید مخفی روی آن با سرامیک، سنگ، چوب یا هر ماده دیگری که در محیط کار شده است، پوشانده می‌شود. در حقیقت با حذف دریچه‌های معمولی و قدیمی و استفاده از دریچه بازدید مخفی تا حد زیادی زیبایی و هارمونی فضای پیرامون حفظ می‌شود.

 

دریچه بازدید مخفی چه کاربردی در ساختمان دارد؟

از دریچه بازدید مخفی برای موارد مختلفی می‌توان استفاده کرد. از جمله محیط‌هایی که در آن از دریچه بازدید مخفی می‌توان استفاده کرد، سه راهی بازدید، دریچه فایرباکس، فلکه‌های تاسیساتی، رایزرها و صندوق امانات یا سیف باکس است. هر جای دیگری از ساختمان که نیاز به دسترسی دارد و می‌خواهید مخفی بماند تا زیبایی آن حفظ شود و خیلی تغییر نکند، می‌توانید از اکسس پنل استفاده کنید. اکسس پنل دارای قفل مغناطیسی است که عملکرد آن به صورت فشار دادن دکمه یا کلیک است. نوع طراحی در دریچه بازدید مخفی به گونه‌ای است که درب به صورت ۱۸۰ درجه به طور کامل باز می‌شود و امکان دسترسی کامل به فضای مورد نظر فراهم می‌شود. سیستم تنظیم لولا در دریچه بازدید مخفی به گونه‌ای است که می‌توان افتادگی درب را خیلی راحت تنظیم کرد. سپس آن را در موقعیت مناسب فیکس و ثابت کرد. بعلاوه ساختار فولادی که در این محصول تقویت شده دارای روکش رنگ الکترواستاتیک است که از خورندگی در محیط‌های مرطوب جلوگیری می‌کند.

 

تجهیزات مناسب برای ساختمان لوکس، زیبا و مدرن

 

خرید فلاش تانک توکار چه مزایایی دارد؟

اغلب فلاش تانک ها در گذشته فضای زیادی را اشغال می‌کرند. اما امروزه با نصب فلاش تانک‌ توکار در سرویس، مخزن آب داخل دیوار قرار داده می‌شود که تا حد زیادی در فضا صرفه جویی می‌شود. از طرف دیگر با قرار گرفتن تمام تجهیزات فلاش تانک در دیوار می‌توان فضای آشفته که پر از لوله‌ها و مخازن است به یک دیوار تبدیل کنید که کلید فلاش تانک بر روی آن تعبیه شده است. این گونه علاوه بر زیبایی، نظم سرویس بهداشتی شما بیشتر می‌شود. از محاسن دیگر خرید فلاش تانک گبریت توکار می‌توان به افزایش بهداشت محیط و کاهش سر و صدا اشاره کرد. همچنین مورد دیگری که در مورد فلاش تانک توکار وجود دارد این است که با نصب فلاش تانک توکار استفاده بهتری از فضای سرویس بهداشتی می‌شود.

 

با فلاش تان توکار همیشه سرویس بهداشتی تمیز داشته باشید

فلاش تانک توکار به شما کمک می‌کند که تمیز کردن فضای سرویس بهداشتی سریع و آسان شود. چون با اجزای فلاش تانک سروکار ندارید و فقط باید دیوار یک تکه را تمیز کنید. فلاش تانک توکار در ابعاد و شکل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود که می‌توانید براساس شرایط موجود در سرویس بهداشتی منزل خود، انتخاب مناسبی داشته باشید. فلاش تانک توکار همچنین از انتشار بوی نامطبوع در سیفون یا لوله‌ها جلوگیری می‌کند که این بوی ناخوشایند ممکن است ناشی از تجمع فاضلاب باشد. بنابراین با خرید فلاش تانک توکار گبریت یا بوچی می‌توانید ظرافت و نظم را یکجا در سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

 

چرا از دریچه بازدید مخفی در ساختمان سازی استفاده کنیم؟

دریچه بازدید مخفی دارای ویژگی‌های متعددی است که آن را در گروه تجهیزات لازم برای هر ساختمانی قرار داده است. دریچه‌های بازدید مخفی جزو تجهیزات جدیدی هستند که نصب آن‌ها به راحتی امکان پذیر است. ساختار دریچه‌های بازدید مخفی به گونه‌ای است که از پروفیل و ورق فولادی ساخته شده اند. از متریال دیگری هم در ساخت این دریچه‌ها استفاده می‌شود اما پروفیل‌های آهنی از پرکاربردترین آن‌هاست که بعد از نصب متریال مورد نظر بر روی آن، جهت خوداتکایی وزن را به طور مناسب تحمل می‌کند. دلیل دیگری که برای استفاده از دریچه بازدید مخفی در ساختمان وجود دارد می‌توان به صرفه جویی در فضا اشاره کرد. این محصولات فضای خیلی کمی اشغال می‌کنند و نحوه باز و بسته شدن این دریچه‌ها جالب است که در طراحی اکسس پنل به کار گرفته می‌شود.

دریچه‌های بازدید مخفی همین طور دارای انعطاف پذیری در نصب هستند که جزو نقاط مثبت آن‌هاست. این دریچه‌ها را می‌توان در انواع محیط‌های مختلف مانند زیر وان، فضای لابی، رایزرها، فضای لابی، راهرو طبقات و حتی فضای بیرونی ساختمان نصب کرد. همچنین این محصول را می‌توان در انواع دیوارهای خشک و ماسونی هم استفاده کرد.

 

سفارش دریچه بازدید مخفی از گروه بازرگانی کارنو

دریجه بازدید مخفی بعد از سال‌های زیاد و با تلاش تیم مهندسی گروه صنعتی کارنو طراحی و تکمیل شده است که با در نظر گرفتن نیاز پروژه در فضاهای متنوع و گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروه بازرگانی کارنو تمام جوانب را در نصب دریچه‌های بازدید مخفی در نظر می‌گیرد. همواره دریچه‌هایی در اندازه‌های استاندارد در انبار کارنو وجود دارد که در صورت درخواست مشتری و نیاز ساختمان دریچه دسترسی یا همان دریچه بازدید مخفی به صورت سفارشی نیز تهیه می‌شود. این دریچه‌ها در اندازه‌های مختلف از ۲۵ در ۲۵ تا ابعاد نفر رو ساخته می‌شوند.

 

خرید انواع محصولات ساختمانی لوکس و خاص

علاوه بر دریچه بازدید مخفی سایر محصولات موردنیاز در ساخت دکوراسیون داخلی ساختمان از کارنو قابل تهیه است که با این وسایل لوکس ساختمانی می‌توانید خانه و ساختمان خود را مدرن و زیبا کنید. استفاده از وسایل لوکس در ساختمان به زیبایی آن اضافه کرده و باعث می‌شود اهالی ساختمان حس خوبی از زندگی کردن در ساختمان‌های لوکس و مدرن داشته باشند. همواره در نظر داشته باشید که محصولات ساختمانی را از فروشگاه معتبر و برند تضمین شده بخرید. مخصوصا اگر این وسایل در قسمت‌های مختلف ساختمان مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. در فروشگاه کارنو بهترین محصولات ارائه می‌شود که به شما در بازسازی خانه و ساختمان کمک می‌کند. به دلیل اهمیت رضایت مشتری، انواع لوازم ساختمانی با هزینه معقول و با لحاظ استانداردهای جهانی در گروه بازرگانی کارنو عرضه می‌شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

73161