۱۴۰۳ یکشنبه ۰۹ اردیبهشت

«مهدیار احمدی» به عنوان مدیرعامل جدید سابین تجارت آریا معارفه شد

ICTPRESS - هیات مدیره شرکت سابین تجارت آریا در حکمی، مدیرعامل جدید این شرکت را معرفی کرد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی جهان ارقام پارس، در مراسمی که در ساختمان جامپ با حضور هیات مدیره هلدینگ و شرکت سابین برگزار شد، مهندس مهدیار احمدی در حکمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سابین تجارت آریا منصوب شد.

مهدیار احمدی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی شریف و مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار از دانشگاه اصفهان است؛ وی پیش از این قائم مقام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بود و سوابق مدیریتی و اجرایی در شرکت ملی انفورماتیک و خدمات انفورماتیک را در کارنامه خود داشته است.

در این مراسم بر توسعه فعالیت های این شرکت در حوزه کسب و کار و افزایش سهم بازار با تکیه بر چابک‌سازی و رشد بهره‌وری با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد تاکید شد؛ وی پیش‌نیاز تحول در شبکه پرداخت را تغییر رویکرد در نظارت و مواجهه با نوآوری می‌داند.

فعالیت سابین تجارت آریا با هدف ارائه راهکارهای نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه سرویس‌های روزآمد پرداخت الکترونیک از جمله فروش، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان و ارائه درگاه‌های پرداخت اینترنتی و همراه است.

بر اساس این گزارش، شرکت سابین تجارت آریا در کنار دیگر شرکت های هلدینگ جهان ارقام پارس (بازوی فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایران زمین)، فعالیت می کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

65400