۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

صبانت به شاتل پیوست!

ICTPRESS - رئیس هیات مدیره شاتل اعلام کرد این شرکت، ۶۰ درصد سهام صبانت را خریده است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شب گذشته حسن شانه‌ساززاده، موسس و رئیس هیأت‌مدیره شرکت شاتل، در صفحه رسمی اینستاگرام خود ضمن بیان این موضوع که رشد شرکت شاتل در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۲ به اندازه ۲ سال پیش از آن بوده است، اعلام کرد که شاتل در ابتدای سال ۱۴۰۳ موفق به خرید ۶۰ درصد سهام شرکت صبانت شد. او در این پیام از تلاش تک‌تک همکاران خود در شاتل برای به‌دست آوردن این موفقیت قدردانی کرد.

بر اساس اخباری که در رسانه‌های رسمی شاتل منتشر شده است، جزئیات این موضوع به شرح زیر است:

بر اساس توافق انجام شده، گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات «شاتل»، سهام عمده شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا با نام تجاری «صبانت» را خریداری کرده و با تجمیع فعالیت‌ها و دارایی‌ها، شرکت صبانت به شرکت شاتل پیوسته است. 

شاتل هدف از ادغام این دو شرکت فعال در حوزه ارتباطات ثابت کشور که هر دو دارنده پروانه UNSP هستند را، توسعه یکپارچه شبکه فیبر نوری در کشور و سرآغاز تحول و پیشرفت‌های چشمگیر در این زمینه بیان کرده است.

شاتل ضمن انتشار این خبر، به مشتریان فعلی شرکت صبانت این اطمینان را داده است که تغییرات مورد نیاز در ساختار شرکت صبانت و همچنین تغییرات مربوط به سرویس‌های مشتریان کنونی این شرکت، در طول ماه‌های آینده و با اطلاع‌رسانی قبلی انجام خواهد شد؛ از‌این‌رو کاربران فعلی صبانت نگرانی از این بابت نخواهند داشت.

در پایان، شاتل ابراز امیدواری کرده است که نتیجه این ادغام، به دسترسی گسترده‌تر به خدمات ارتباطی و به‌‌ویژه توسعه هرچه سریع‌تر سرویس اینترنت فیبر نوری در کشور منجر شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

52144