۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

برای دریافت جدیدترین کد تخفیف‌ها اینجا کلیک کنید!

ICTPRESS - در دنیای امروز بسیاری از خریدها و اقدامات بشر به‌ کمک اینترنت انجام می‌شود؛ مزایای مختلف خرید آنلاین شامل تنوع بالا، امکان مقایسه، خرید آسان و مطمئن و از همه مهم‌تر امکان دریافت تخفیف‌های متعدد است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این مطلب، هدف ما معرفی روشی فوق‌العاده برای دریافت تخفیف و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

 

توی موپُن، هر تخفیفی که بخوای پیدا میشه!

با توجه به تعدد فروشگاه‌های آنلاین و ارائه تخفیف‌های مختلف توسط هر یک از آن‌ها، تیم موپُن سال‌ها پیش با 2 هدف تشکیل شد. اولین هدف ایجاد فضایی برای جمع‌آوری و ارائه کد تخفیف فروشگاه‌های آنلاین به کاربران با امکان مقایسه و انتخاب بهینه و هدف دوم ایجاد پلتفرمی برای فروشگاه‌ها جهت معرفی خود و جذب مخاطب بیشتر بود.

موپُن را می‌توان اولین و همچنین بزرگ‌ترین پلتفرمی دانست که به‌طور متمرکز در حوزه اشتراک‌گذاری تخفیف و کوپن فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت دارد. این مجموعه روزبه‌روز به خدمات خود می‌افزاید و خرید آنلاین را برای کاربران اینترنت شیرین‌تر می‌کند. در حال حاضر هزاران فروشگاه اینترنتی و روش‌های مختلف تخفیفی آن‌ها در پلتفرم موپُن پشتیبانی می‌شوند.

 

دسته‌بندی فروشگاه‌ها و تخفیف‌ها در موپُن

مجموعه موپُن در راستای بهبود رابط کاربری سایت و دسترسی سریع‌تر کاربران به تخفیف‌ها، پیشنهادات تخفیفی خود را در دسته‌بندی بسیار کامل و دقیقی قرار داده است. به‌کمک این دسته‌بندی پیدا کردن تخفیف مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. دسته‌بندی اصلی سایت موپُن بر اساس حوزه فعالیت وب‌سایت‌ها است. در ادامه این دسته‌بندی، زیرمجموعه‌های آن و معروف‌ترین برندهای هر بخش را بررسی خواهیم کرد.

 

تخفیف اپراتور تلفن همراه و اینترنت

این دسته به چهار زیرمجموعه اپراتورهای همراه، خرید و فروش سیم‌کارت، تامین‌کنندگان اینترنت و خدمات پرداخت تقسیم می‌شود. با ورود به هر یک از این بخش‌ها فروشگاه‌های متعددی که امکان خدمت‌رسانی به شما را دارند قابل مشاهده است.

ایرانسل، رایتل و همراه اول در بخش اپراتور تلفن همراه، سیم خان و رند در بخش فروش سیم‌کارت، آسیاتک، شاتل، داتک، مبین نت و های وب در بخش تامین‌کننده اینترنت، آپ، 724، سکه، اسنپ پی، بلوبانک و دیجی پی در بخش خدمات پرداخت از معروف‌ترین برندهای فعال در این دسته هستند.

 

تخفیف تاکسی اینترنتی

شاید فکر کنید در این بخش موپُن فقط تخفیف‌های پلتفرم‌های معروفی مانند اسنپ، تپسی و ماکسیم را موجود دارد. این در حالی است که پلتفرم‌های بسیار متعددی ماند الوپیک، کارپینو و... نیز می‌توانند استفاده از وسایل حمل‌ونقل تاکسی‌رانی را برای شما به‌صرفه‌تر کنند.

علاوه بر روش‌های مرسوم برای درخواست تاکسی، برخی از پلتفرم‌ها امکان درخواست سفرهای اشتراکی بین افراد هم‌مسیر را نیز امکان‌پذیر کرده‌اند. اگر برای طی کردن مسیر هر روزه خود نیاز به تاکسی دارید بهتر است به‌کمک بخش سفر اشتراکی، پلتفرم‌هایی مانند چارپایه، باهمسفر، همپا و کاروانرو را پیدا کرده و از پیشنهادهای تخفیفی و سودآور آن‌ها با خبر شوید.

 

کد تخفیف موپُن

 

تخفیف خدمات آنلاین در موپُن

در حال حاضر می‌توان اکثریت خدمات را در اینترنت با بهترین شرایط دریافت کرد. فرقی نمی‌کند تصمیم به خرید بیمه دارید یا می‌خواهید نان سفارش دهید یا از یک تعمیرکار کمک بگیرید؛ پلتفرم‌های بسیار متعددی برای درخواست‌های شما طراحی شده‌اند. در موپُن این پلتفرم‌ها با توجه به نوع خدمت‌رسانی که دارند در بخش‌های بیمه، چاپ عکس، حسابداری، ملک‌یاب، خدمات و تعمیرات، خدمات دفتری، کاریابی، طراحی سایت، هاست و سرور، خشکشویی، ترجمه، تبلیغات، ارز دیجیتال و... تقسیم می‌شوند.

در این بخش تا اکنون 31 بخش مختلف قرار دارد که با جستجویی سریع بین آن‌ها می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنید. در هر بخش نیز فروشگاه‌های متعددی تخفیفات خود را ارائه دادند که مقایسه و انتخاب بهترین کد تخفیف را برای شما میسر خواهد کرد. مواردی مانند کد تخفیف پیندو، دیوار، آچاره و... از کدهای پرطرفدار این بخش هستند. در ادامه چند کد تخفیف کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • کد تخفیف پیندو - pndmpn8 – تخفیف 20 درصدی در اولین خرید تا سقف 200 هزار تومان
  • کد تخفیف نت افراز - UC503QPD – تخفیف 12 درصدی برای خدمات میزبانی وب
  • کد تخفیف دیجی پلاس - DIGIPLUS03 – تخفیف 30 درصدی برای خرید اشتراک 3 ماهه

 

تخفیف رزرو هواپیما و هتل

سفر رفتن قطعا هزینه‌های زیادی را برای مسافران ایجاد می‌کند. شما به‌کمک دسته رزرو بلیط و هتل موپُن می‌توانید این هزینه را کاهش دهید. در ادامه چند کد تخفیف برای خرید از سامانه‌های موجود در این دسته‌بندی ذکر شده است:

  • کد تخفیف شب - afmo6p – تخفیف 6 درصدی تا سقف 600 هزار تومان
  • کد تخفیف جاباما - HLINTL8WO – تخفیف 4 درصدی تا سقف 700 هزار تومان
  • کد تخفیف اسنپ تریپ - AFMF60B – تخفیف 60 هزار تومانی بلیط پرواز داخلی

 

تخفیف‌ سفارش غذا

پلتفرم‌های زیادی برای ارائه محصولات غذایی و موارد مرتبط با آن فعالیت می‌کنند. این حوزه در موپُن به سه بخش تقسیم شده که در هر کدام فروشگاه‌های مختلفی فعالیت دارند و مهم‌ترین موارد آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • سفارش اینترنتی غذا: اسنپ فود، شیلا، عطاویچ و...
  • بسته‌های پذیرایی: چکاو و بارنگ فود
  • کیک و شیرینی: دراپ وان

 

تخفیف فروشگاه‌ اینترنتی

علاوه‌ بر بخش خدمات، بخش فروشگاه اینترنتی را نیز می‌توان از متنوع‌ترین قسمت‌های موپُن به‌شمار آورد. در خرید محصولات و اقلام مختلف می‌توانید کد تخفیف مناسب سایت‌های عرضه‌کننده آن را پیدا و محصولات را با قیمت کمتری خریداری کنید.

فروشگاه‌های این بخش به بیش از 30 دسته تقسیم شده‌اند. لوازم دیجیتال، سوپرمارکت، پت شاپ، تجهیزات پزشکی، لوازم تحریر، لوازم خودرو، دارو، میوه و محصولات بهداشتی از موارد پرکاربرد آن محسوب می‌شوند. در هر یک از این دسته‌ها نیز برندهای متعددی را برای خریداری محصولات مدنظر می‌توانید پیدا کنید. دیجی کالا، هفت میوه، 19 کالا، آرانیکا، آفرنگ، اسپرت برند، اژه، ایزی بازار و اسپلندور از معروف‌ترین برندهای این بخش هستند.

 

موپُن

 

تخفیف فروشگاه مد و لباس

پوشاک یکی از پرطرفدارترین حوزه‌ها در خرید آنلاین محسوب می‌شود و آنلاین‌شاپ‌های بزرگ و کوچکی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. به تبع این رقابت تخفیف‌های بسیار متعددی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. در موپُن بخش مد و لباس به چهار زیرمجموعه تقسیم شده است که برندهای معروف هر یک را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • پوشاک: بانی مد، مدیسه، دیجی استایل، کارن، لوزی، ساینا چرم، اسنپ شاپ و...
  • لوازم آرایشی: خانومی، شاواز، روژا، الانزا، بیوتی کد، زز زاگرس، مدیاژ و...
  • عینک: صاپتیک استور و آرکوشاپ
  • زیورآلات: کالا59، اقلیمه، راد دیزاین، دیجی زرگر، رزالین استور، اسکال شاپ، چالکو، الون، زودیکا و...

 

کد تخفیف خرید کتاب

علاوه بر کد تخفیف فروشگاه‌های مختلف فعال در این حوزه، استفاده از کتاب‌های صوتی و کتاب‌های الکترونیک نیز راه‌حلی مناسب است. موپُن برای خرید انواع کتاب چاپی، صوتی و الکترونیکی و انواع کتاب درسی تخفیف‌های متنوعی را ارائه داده است. چند برند معروف این حوزه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • فروشگاه انواع کتاب: فیدیبو، طاقچه، شهر کتاب آنلاین، چی بخونیم، کتابچی، سی بوک، هافکو و...
  • کتاب‌های درسی: گاج مارکت، نشر الگو، کانون بوک، آروین، جهش بوک، قبولی، چی بخونم و...
  • کتاب‌های صوتی: نوار، واوخوان، شنوتو و ذهن

 

کد تخفیف مشاوره و آموزش

یادگیری با پرداخت هزینه کمتر لذت‌بخش خواهد بود. در موپُن حوزه‌های جذاب برای آموزش و یادگیری به عنوان دسته‌بندی ارائه شده و پلتفرم‌های فعال در آن تخفیف‌های خود را عرضه کرده‌اند. در ادامه دسته‌های جذاب آموزشی و برندهای فعال در آن را مشاهده می‌کنید:

  • یادگیری زبان انگلیسی: ان ان 45، زبان تیپس، دکتر زبان، ویلرنو، زبان مستر، تیکا، لینگوتاک و...
  • آموزش بازاریابی و مارکتینگ: راهی ساده، کسب نت، مدیر وب و ویدولیمو
  • یادگیری آنلاین: کلاسینو، فرادرس، مکتب خانه، فرانش، لرنیتو، همیار وب، دانا و..
  • مشاوره و روان‌پزشکی: حال، زوپ، لیمومی، اسنپ دکتر، درمانکده، دکترتو، کودشا، اکسپرت و...
  • مشاوره حقوقی: بیدبرگ، ایراوکیل، وکیل باشی و وکیل وند

 

کد تخفیف موسیقی، تئاتر و سینما

سینما، تئاتر و موزیک سه حوزه پرمخاطب در هنر به‌شمار می‌روند. پلتفرم‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای را در این بخش‌ها دارند و استفاده از خدمات آن‌ها می‌تواند با تخفیف همراه باشد. در ادامه برندهای مهم فعال در موپُن در سه بخش از این حوزه را معرفی می‌کنیم:

  • فیلم و سریال: فیلم‌نت، لنز، فیلیمو، نماوا، تیوا، آیو، کاناپه، سکانس، تماشاخونه، فیلم گردی، فیلما و...
  • موسیقی: بلندگو، بیت باکس، بیپ تونز، مضراب، نواک، ملودیفای و هنر تیکت
  • خرید بلیط سینما: ایران تیک، ایران نمایش، تیک 8، تیوان، سنماتیکت و پردیس سینمایی کوروش

 

خرید ارزان با موپُن

 

جستجوی کدتخفیف و فروشگاه در موپُن

اگر پیدا کردن کدتخفیف یا فروشگاه مدنظرتان در دسته‌بندی موجود در سایت برایتان سخت است، می‌توانید از قابلیت جستجو نیز استفاده کنید. کافیست در نوار جستجوی پلتفرم موپُن نام برند یا فروشگاه را وارد کنید تا کدها و تخفیف‌های فعال را مشاهده کنید.

 

روش‌های اطلاع‌رسانی کدهای تخفیفی توسط موپُن

با توجه به تعداد بالای کاربران موپُن این پلتفرم روش‌های متعددی را برای استفاده از خدمات خود طراحی کرده است. در ادامه کاربردی‌ترین راه‌های دسترسی به کدهای موجود در پلتفرم موپُن را مشاهده می‌کنید:

  • وب‌سایت موپُن: سایت موپُن به نشانی www.mopon.ir شامل تمامی خدمات
  • اپلیکیشن موپُن: در نسخه‌های اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار گرفته است
  • ربات تلگرامی موپُن: شامل خدمات و امکانات متنوع و قابل استفاده در پیام‌رسان تلگرام
  • افزونه مرورگر موپُن: یکی از سریع‌ترین روش‌های دسترسی به کد تخفیف برای مرورگرهای مختلف مانند کروم
  • صفحات اجتماعی موپُن: عمده کاربرد برای اطلاع‌رسانی و آموزش در اینستاگرام، تلگرام و...

در اکثر این فضاها شما می‌توانید فروشگاه‌های موردعلاقه خود را انتخاب کنید. پس از آن در صورت ارائه کدهای جدید برای فروشگاه مدنظر، موپُن به شیوه‌های مختلف آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 

چطور از تخفیف‌های موپُن استفاده کنیم؟

تاکنون حین پرداخت هزینه خرید خود در پلتفرم‌های مختلف پنجره‌ای با عنوان "کد تخفیف دارید؟" را مشاهده کرده‌اید؟ این بخش دقیقا همان جایی است که باید از تخفیف‌های موپُن جهت دریافت تخفیف و کاهش رقم فاکتور استفاده کنید. اما چگونه؟

اگر برای خرید فروشگاهی را انتخاب کرده‌اید، قبل از پرداخت مبلغ سفارش به سایت موپُن وارد شوید و اسم آن فروشگاه را جستجو کنید. اگر فروشگاه خاصی را مدنظر ندارید نیز می‌توانید از دسته‌بندی‌هایی که قبل‌تر به آن اشاره کردیم برای پیدا کردن فروشگاه‌های پرتخفیف استفاده کنید.

با هر روش از جستجو در سایت شما در نهایت به لیستی شامل کدهای تخفیف مختلف می‌رسید، با توجه به اسم هر تخفیف و شرایط آن می‌توانید تشخیص دهید که برای شما کاربردی دارد یا خیر؟ در این لیست یک یا چند تخفیف که با شرایط خرید شما مطابقت دارد را انتخاب کنید. در صفحه مخصوص هر کد، تاریخ انقضا و محدودیت‌های آن وجود دارد.

برای مثال اگر کد تخفیف کلاسینو را انتخاب کنید می‌توانید تمام شرایط آن را مشاهده کنید. در مرحله بعد یا باید عبارت کد را کپی و در جایگاه مناسب در سایت وارد کنید یا به کمک لینک مستقیم در صفحه وارد فروشگاه مدنظر شوید. کافیست کد را اعمال و فاکتور را با مبلغ تخفیف‌دار پرداخت کنید.

 

تخفیف موپُن

 

چرا از موپُن استفاده کنیم؟

شاید با وجود توضیحاتی که تا اینجا دادیم، از خود بپرسید که چرا برای دریافت کدهای تخفیفی از موپُن استفاده کنید؟ در ادامه مزایا و قابلیت‌های جذابی از موپُن را مرور می‌کنیم تا با خیال راحت مطمئن شوید که موپُن بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

  • موپُن اولین پلتفرم متمرکز بر کد تخفیف و بزرگ‌ترین مجموعه فعال در این زمینه است.
  • کلیه خدمات ارائه شده در موپُن رایگان است و نیازی به خرید اشتراک ندارد.
  • فروشگاه‌های بی‌شماری با این مجموعه در حال فعالیت هستند.
  • دسته‌بندی‌های موپُن بسیار کاربردی و دقیق هستند.
  • راه‌های ارتباطی موپُن متنوع و رابط کاربری آن بسیار آسان است.
  • توضیحات ارائه شده برای تخفیف‌ها کامل و جامع است.
  • کدهای منقضی شده و غیرفعال در لیستی جداگانه قرار می‌گیرند.
  • پشتیبانی موپُن به کلیه نظرات، سوالات و انتقادات پاسخ می‌دهد.
  • کدهای موجود در این سایت قانونی هستند و از نظر شرعی و قانونی مشکلی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد.
  • امکان امتیازدهی و نظردهی کاربران به هر کد تخفیف وجود دارد.
  • بخش وبلاگ موپُن فضایی جذاب برای انواع اطلاع‌رسانی، اخبار و آموزش‌های مفید است.
  • امکان همکاری کسب‌وکارهای کوچک با موپُن وجود دارد.
  • کدهای جدید و جذاب توسط این مجموعه به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود.

جمع‌بندی

این مقاله در رابطه با معرفی مجموعه بزرگ موپُن و امکانات و تخفیفات مختلف موجود در آن بود. استفاده از خدمات رایگان موپُن در نهایت می‌تواند تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه‌های زندگی شما بگذارد. اگر به شکل دائم از موپُن استفاده کنید تخفیف‌های جذاب و زیادتری را دریافت خواهید کرد و به این ترتیب می‌توانید با وجود برنامه‌ریزی مالی، کیفیت خریدهای خود را افزایش دهید.

نظرات : 0

ثبت نظر

37512